Ga naar inhoud

The Walking Dead: Survival Instinct, heel snel uitgespeeld.


Jeffkuh

Aanbevolen berichten

Sinds de release van deze game heb ik The Walking Dead een tijdje gespeeld. Ik vond het echt een leuke game terwijl ik normaal niet zo van FPS ben. Zou ook misschien komen doordat ik verslaafd ben aan de serie. Weet dus niet of ik de game leuk had gevonden als ik de serie niet keek. Maar over het algemeen denk ik dan ook dat de mensen die deze game spelen ook Walking Dead addicts zijn:) Tot mijn verbazing heb ik de game nu al uitgespeeld. Zat er net lekker in te komen. In een totaliteit van 6 en half uur kreeg ik de credits te zien en zat ik een beetje beteuterd voor mijn tv. Zo zonde. Hier had Activision veel meer uit kunnen halen met een veel groter verhaal en meer steden waar je meer mensen kon redden. Misschien was het ook nog een idee geweest om er een mode in te stoppen om te kijken hoelang je het volhoud om de zombies van je af te slaan terwijl ze van alle kanten blijven komen. En daardoor een highscore systeem opbouwt. In ieder geval raad ik mensen deze game wel aan.. Als je er een paar 10tjes voor over hebt. Of je leent hem van een vriend die hem ook heeft. Iemand nog ideeen voor soortgelijke games? En zeg aub niet Zombiemode van CoD.. Want heb het niet zo op CoD..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dead Island is echt heel wreed, en binnenkort komt ook nog eens de nieuwe uit. Er is alleen wel al een 'help elkaar met games uitzoeken' topic. Stel daar je vraag volgende keer, en ik raad je ook aan om even andere topics te kijken zoals, beste zombie game.
Link naar reactie
Delen op andere sites

SI is niet echt een FPS, dat is meer CoD, en noem het maar op. Bovendien, je kon het al verwachten dat het een geen triple A game werd. De devs staan nou niet erg bekend om hun games, en het werd nog uitgegeven door Activision ook. Dan weet je al dat ze gewoon het geld van de fans willen, een halve game uitbrengen, etc. Overigens, een nieuwe mode zou SI niet gered hebben. Het zou leuk zijn, hoor, maar never dat het SI zou redden, want de game is gewoon niet afgemaakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...