Ga naar inhoud

CdAB 61 [XLI] De Steve plasser van Uhurus


quincy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Even een discussie aanzwengelen ; >Onderzoeker Gregory S. Paul bestudeerde het verband tussen moord en religie binnen welvarende democratieën. Hij kwam tot dezelfde conclusie: hoe meer Bijbels, Korans en andere sprookjesboeken het gedrag bepalen, hoe meer mensen eindigen in body bags. Ook binnen delen van landen is dit verband te zien. In de meest religieuze staten (pdf), zoals Louisiana en Alabama, wordt het meest gemoord, terwijl atheïsten in de Amerikaanse gevangenispopulatie sterk ondervertegenwoordigd zijn. # #kutgeloofallez

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier niet over geloof, maar over problematische individuen. Was het niet geloof, dan hadden ze wel een ander excuus gevonden om hun wandaden te rechtvaardigen. (Kijk bijv. naar de Holocaust, waar mensen werden geslacht omdat zij tot de verkeerde etniciteit, overtuiging of ideologie behoorden.)

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprak eerder vandaag trouwens iemand die helemaal geil word van Hearthstone en gemiddelde MOBA game, maar toekomstige Mass Effect en Halo games afschildert als commerciële portomonneetrekkers en verklaarde dat ik een hersenloos schaap was dat lekker gemelkt word als ik die games koop. Lol, gekke zemmel.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Het gaat hier niet over geloof, maar over problematische individuen. Was het niet geloof, dan hadden ze wel een ander excuus gevonden om hun wandaden te rechtvaardigen. (Kijk bijv. naar de Holocaust, waar mensen werden geslacht omdat zij tot de verkeerde etniciteit, overtuiging of ideologie behoorden.) Ik vind mensen vermoorden op basis van geloof wel heel wat anders dan op basis van ideologie, maar dat ben ik.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...