Ga naar inhoud

CdAB 61 [XLI] De Steve plasser van Uhurus


quincy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik ging zaterdag, was het zaterdag?, ja naar de stad, ook wel rotterdam genoemd, met mijn pa, toen gingen we gwn chillen weejewel en heb toen nieuwe oordopjes gekocht en een HELE grote zak patat met mayonaise bij de bram (weet je nog wat dat is marcos??) toen gingen we naar huis en kocht nog een iced frappe mokka bij de mac want ik moest toch effe die patat kwijt weetjewel toen heel de avond nog world of tanks lopen spelen, want mijn stoel is kapot, en van alleen maar staan word ik ook moe dat heb ik herhaald op zondag en ook nog ff mijn youtube playlists geordend, want die waren een grote puinzooi (minstens 70 videos waren gewoon VERWIJDERD ahah lol) vandaag had ik een toets nederlands en wiskunde moeten hebben, maar was vergeten dat het toetsweek was en had dus niet geleerd, dus ff een belletje naar school gemaakt dat ik ziek ben goedemorgen

kikker4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was reuze gezellig. Zaterdag ben ik gaan zwemmen en ik heb maar 1 keer in het zwembad hoeven plassen. Daarna heb ik frietjes met appelmoes gegeten, en knakworstjes. S'avonds heb ik ducktales gekeken, bejeweled en Disney Infinity gespeeld. Mijn favoriet is Slinky want ik hou wel van een trekpop hihi! Zondag ben ik naar de kerk geweest. Mijn oom gaf de mis. Daarna ben ik gaan biechten. Tijdens het biechten mocht ik bij mijn oom op school gaan zitten. Ik vind de kerk maar saai, en het biechten vind ik niet leuk, na het biechten heb ik altijd pijn aan mijn poepertje. Toen ik thuis kwam heb ik me een dikke spuit in de poot gezet. Daarna weet ik niks meer. Nu weer naar de créche.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...