Ga naar inhoud

CdAB 61 [XLI] De Steve plasser van Uhurus


quincy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zaterdag dus mijn nieuwe SSD binnengekregen. Gelijk een legale versie van Windows 7 er op geïnstalleerd, roept ie aan het einde opeens dat de productkey niet werkt! Nu heb ik die key al eens eerder gebruikt, dus sowieso zou dat ding moeten werken. Nu heb ik twee dagen moeten wachten voordat ik überhaupt contact op kon nemen met Microsoft. Dus vandaag ga ik naar die website, maar die kut site werkt verdomme niet. Bij elke vraag of poging tot contact opnemen verwijzen ze telkens weer terug naar dezelfde pagina. Die overigens ook bar slecht door een vertaalmachine is vertaald. Uiteindelijk heb ik via een andere site een telefoonnummer weten te bemachtigen, ben ik zo'n half uur bezig met bellen. En dan weet die vrouw nog steeds niet wat er gaande is. Uiteindelijk zegt ze dat ze een mailtje naar mij stuurt waarop ik moet beantwoorden met een foto van mijn productkey. Dus na dat gesprek krijg ik dat mailtje binnen, en staat er in dat mailtje dat ik daarop moet reageren. Maar vervolgens zetten ze daar onderaan een stukje tekst met: "op deze mail kunt u niet reageren, contact vind u op:" En geven verdomme weer een link naar dezelfde site die niet werkt!! Op het moment ben ik al 2 uur bezig zonder fucking resultaat. Wat een kutte klantenservice Microsoft..

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...