Ga naar inhoud

Help elkaar met games uitzoeken, de nieuwe editie


SombreroSnor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geen reageer knop. Ga ik verder niet op in (hebben al genoeg mensen gedaan). Dus dan maar even zo. Donker-visje & BoemerHD Dankjewel voor jullie advies. Ik heb besloten om nog te wachten met het kopen voor bo2 aangezien MW3 echt een k*tspel was. Ik weet dat dat van een andere maker is. Zelf vond ik BO wel een leuk spel waar, ik toch wat uurtjes in heb gestoken. Heb nu dus de hele Dirt serie gekocht. Ga ik denk ik net iets meer tijd in steken. En jaapie ook jij bedankt voor je advies maar, het is toch een 2-1 verhaal. En ga ik nu even met donker-visje en Boemertje is het schip!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Max Payne speelde ik vooral de SP, gezien de MP mij niet trok. Ik deed er minstens 2 weken mee. SSX is ook bijzonder tof, maar om het echt lang te spelen zul je met Ridernet (Autolog voor SSX) veel vrienden moeten hebben met SSX om het echt uit de verf te laten komen. Weer wel vet is dat je sinds kort ook gewoon Free Ride kan doen, dus die trekt automatisch de gametijd flink omhoog. Ik zou voor SSX gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...