Ga naar inhoud

Wat is jouw favoriete game aller-tijden, en waarom?


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 274
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Assasins Creed Brotherhood, ik had de eerste twee niet gespeeld, en een vriend van mij zij dat het een facking goeie serie was. Dus ik koop hem nog het zelfde weekend. En ik kon niet meer stoppen, echt belachelijk hoeveel tijd ik daarin heb gestopt. Op school hadden we het er elke dag over, en dan thuis weer spelen, geweldig. En maar grappen maken over de lelijke Nederlandse vertaling(arendsoog), fantastisch. Maar dit is wel weer genoeg sentimenteel gelul. Voor iedereen die het nog nooit heeft gespeeld(schaam je!), koop de hele serie en speel het helemaal kapot!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...
Zoals vele, een moeilijke vraag. Ik ben een Action-adventure/RPG fan en de meeste lol en plezier heb ik toch uit Fallout 3 en New Vegas gehaald. En misschien toch ook wel WoW. Al paar jaar niet meer gespeeld maar de jaren dat ik wel gespeeld had waren fun en awesome. Ook veel mensen leren kennen in-game die nu ook vrienden zijn in ''real life''. Maar toch staat Fallout 3 op nummer 1. 300+ uur er uitgehaald. Vindt ik veel voor een single player game. Hopelijk gaat Fallout 4 die plaats overnemen :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

GTA: San Andreas en Skyrim zijn een van mijn favorieten, maar Max Payne geeft mij ook nog steeds kippenvel. Als kleine jochie heb ik heel veel plezier gehad aan Jak & Daxter en op dit moment ben ik helemaal verliefd op Total War Rome 2. Ik weet het niet, maar als ik moet kiezen ga ik denk ik voor San Andreas.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is dat een makkelijke, zoals mijn avatar al een beetje verraad: Mass Effect. Waarom? Omdat ik een sci-fi fan ben en omdat er jarenlang met hart en ziel aan die game is gewekt door Bioware en dat zie je in alles terug in die game; het verhaal, de characters, de diepgang, de sfeer. Alles is gewoon mooi aan die game, ik was al verliefd toen ik de eerste trailer zag ergens in 2005 geloof ik. Ik heb van alle delen de collectors edition en alle DLC en alhoewel ik het niet helemaal eens was met de bemoeienis van EA na deel 1 , is het voor mij de all time beste trilogie....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel tussen : Popoulus,Grim Fandango,Little Big Adventure(LBA). Dit zijn de eerste 3 games die ik veel heb gespeeld. Popoulus omdat het een strategie game was die nieuwe elementen de gamewereld inbracht, Grim fandango omdat het gewoon erg goed in elkaar zat en erg leuke graphics, LBA een soort van 1e Sandbox game.... Open wereld blijft erg leuk.....
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 7 maanden later...
Eindelijk iemand met dezelfde mening! Kingdom Hearts 2 is sowiso mijn favoriete game van de ps2 en ook mijn favoriete game ooit!!! ik heb de game 5 keer uitgespeeld, 15 keer doorgespeeld en gwn mijn beste game ooit!!! Hier zou ik echt een ps4 remake van willen zien. Ik heb laatst m'n ps2 ff opgegraven en weer lekker kingdom hearts 2 zitten spelen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...