Ga naar inhoud

Wat is jouw favoriete game aller-tijden, en waarom?


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 274
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Oh het is moeilijk om de beste game ooit te kiezen, Uncharted 2 en Rayman 2 komen beide erg dicht bij mijn top game aller tijden. Maar de beste vind ik Final Fantasy VII: Crysis Core. Het spel heeft mij echt enorm meegesleept. Het had een enorm goed verhaal (misschien zelfs wel beter als FF VII) en ook lekkere vlotte gameplay. Ik heb het spel ook meer dan 6x uitgespeeld!

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een goeie game, ik vind dat het misschien wel game van jaar genoemd mag worden. Maar mijn probleem is dat cod elke keer een veels te hoog cijfer krijgt. Elke keer is het zoooó veel vernieuwender dan de vorige ook al zijn bijna d helft van de wapens terug te vinden in oudere delen. Toen Max payne 3 uit kwam kreeg je er een gratis magazine bij van zo'n 85 pagina's de reden daarom was simpel gezegd max payne VERDIEND een eigen blad! Oke wel een eigen blad maar hij stond niet eens in de top 10 van de pu, maar cod stond wel op nummer 3! En dishonerd stond op 6 nog zo'n kut titel, 60 euro voor nog geen 10(!) missies die lui hebben het echt verloren daar. Ik zet soms echt me twijfels bij de pu of die lui niet een leuke aanbieding of een zak geld krijgen om wat positiever over de game te praten. Net zoals dat domme geneuzel over de pu app hebben ze het nu nog alleen voor apple uitgebracht, wie koopt nou die overprijsde Amerikaanse in China door kinderhanden gemaakte troep nou? Jammer pu echt jammer. Zo dat was ook weer me rant voor de dag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...