Ga naar inhoud

Wat is jouw favoriete game aller-tijden, en waarom?


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 274
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat zijn er eigenlijk 2. 1. Gta, vooral Vice City en GTA4 2. Gran Turismo 5 Beide naar mijn mening geweldige games! Ik speel Gran Turismo en GTA4 eigenlijk pas amper twee weken :p Maar vind ze tot nu toe beter dan alles wat ik de laatste tijd heb gespeeld :) In Gran Turismo vind ik het gewoon leuk om zo veel mogelijke mooie auto's bij elkaar te krijgen, en online (vooral het Top gear test circuit) is natuurlijk ook erg leuk om te doen! GTA, tja wie vind ze niet leuk? Een mooie grote wereld waar je kunt doen wat je wilt :) Ik kan echt niet wachten op GTA5 :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is het ook kingdom hearts 2. Ik kende het spel niet toen der tijd. En ik stond in de winkel te twijfelen welk spel ik zou kopen. Toen wees mijn vader kingdom hearts aan en zij dat het hem wel leuk neem. Op aanraden van mijn vader hem maar gekocht. En ik heb hier nooit spijt van gehad. Vond het echt geweldig. Het hele verhaal en het zat geweldig in elkaar. Er zat ook genoeg afwisseling in omdat je bij sommige werelden totaal iets anders moest doen. Voor mij was did dan ook een mijn eerste echte rpg's. Pokemon niet meegeteld. Ookal had ik toen best veel moeite met de bossfights heb ik het toch uitgespeeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm deze is lastig ik heb een aantal favorieten, tot voor kort zou ik zeggen final fantasy 7, maar na het spelen van de mass effect trilogy moet ik zeggen dat dat mijn favoriete game allertijden is. Hoe je in het verhaal wordt gezogen, een kut gevoel krijgt bij bepaalde keuzes en afscheid moet nemen van crew leden. Vond het spel van begin tot eind een blast en daarom moet dit wel mijn favoriet allertijden zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...