Ga naar inhoud

Massa ontslag bij Quicklime, aka Blackbox. Toekomst van NFS World?


Ploxerdon

Aanbevolen berichten

In potentie heeft PSV echt de beste spelers van de Eredivisie, maar ze spelen zó wisselend. En traditioneel naar de laatste jaren, is de verdediging waardeloos. Je moet gewoon constant kunnen spelen om kampioen te worden, en dat doet Ajax toch wel knap met al die jonge spelers. Ik denk dankzij Frank de Boer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • Reacties 397
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 maanden later...
Dat was Olympique Lyon, maar idd behoorlijk belachelijk... die keeper kon er ineens helemaal niks meer van xD Gisteren was pech en slecht gefloten, maar die scheidsrechters zijn tegenwoordig doodsbang om iets over het hoofd te zien, omdat ze anders alleen nog maar in de Europa League fluiten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het al een kutcoach toen hij bij PSV zat. Feyenoord heeft natuurlijk niet even veel goede spelers als vorig jaar, toegegeven, maar ze hebben nog steeds best een degelijk team. Maar goed, zie Je fred die gasten al motiveren? Als ik zie hoe tenenkrommend elk interview met die gast is, vind ik het moeilijk om me voor te stellen dat die gast zijn spelers kan bereiken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Ik vond het niet prima. Het zou een prima prestatie zijn als ze er een wedstrijd van maakten. Als je dan alsnog met 3-1 verliest, prima, dat is gewoon het kwaliteitsverschil. Maar als er zo over je heen gewalst wordt ben je niet lekker bezig.. Gelukkig ging het tegen Go Ahead Eagles 20 minuten beter..
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...