Ga naar inhoud

Massa ontslag bij Quicklime, aka Blackbox. Toekomst van NFS World?


Ploxerdon

Aanbevolen berichten

  • Reacties 397
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Niets te zoeken? Als Ajax zo doorgaat kunnen ze echt wel een keer overwinteren. Kwestie van iets meer geluk bij de loting en het niveau vasthouden, maar daar heb ik wel vertrouwen in. Om de prijzen gaan we natuurlijk nooit meedoen, maar mooie resultaten kunnen wel degelijk behaald worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een PSG gezien dat voor het grootste gedeelte van de wedstrijd weggespeeld werd. Het grote probleem van Ajax is de defensie, daar moet gewoon hard aan gewerkt worden. Maar als Ibra nou even beter gedekt werd bij die tweede goal van hen was het waarschijnlijk al een andere wedstrijd geweest. Er viel genoeg te halen, net als er in andere wedstrijden ook altijd genoeg voor ze te halen valt. Geef dit team een paar jaar en ik zie ze wel eens overwinteren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mwah, jongens als Kishna (wiens zaakwaarnemer graag wil dat hij weggaat ofzo), El Ghazi, Klaassen en Andersen worden echt prima spelers denk ik. De verdediging wil ik liever niet over spreken.. De jeugd van Ajax doet trouwens ook hele goede zaken, zo verpulverde de A1 PSG eergisteren nog. Daar zitten ook nog hele goede voetballers bij, maar of die hebben wat nodig is om door te breken is nog maar de vraag natuurlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, daarom wilde ik even vervelend zijn en hem aanhalen. Maar ja spelers als Huntelaar die op een relatief oudere leeftijd bij Ajax zitten zijn sowieso meteen weg. Maar de club probeert nu de jongere jongens langer aan zich te binden, hopelijk blijven die dan ook tot hun 21ste of 22ste, waarna ze de topclubs voor het uitkiezen hebben. Nogmaals, meer dan speculeren over de toekomst kunnen we niet, dus het kan ook zijn dat ik het compleet fout heb. We zullen zien!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...