Ga naar inhoud

Niet wetende wat voor games ik wil halen :( I NEED YAR HELP


StephanNL

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Gooooooooood middag dames/heren, Vandaag ben ik hier op het PU community beland om u te vragen of u mij zou kunnen helpen met mijn keuze om een leuke spel te halen. Want ik weet niet welke is moet halen :( Ervaringen: MW3, BO2 BFBC2 en BF3 en de oudere bf's Crysis LoL, Dota2 World of warcraft, Tera, SWTOR, Aion, Lineage 2, Ragnarok online Age of empires allemaal. Starcraft Starwars games Batman gespeeld ect ect. Eisen aan het spel: Natuurlijk moet er multiplayer zijn. Want ik ben zelf volgens mij niet echt van de single player. Ik heb alleen Batman uitgespeeld verdere games niet echt. Verder zoek ik na een game dat niet snel verveeld. Dat is natuurlijk best moeilijk want ieder spel verveeld na een tijdje. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen PU people!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gerust centen willen geven aan Naruto spel of One piece voor de PC. maar helaas komen die alleen op de console :( Ontwikkel smaak vandaar dat ik het hier vraag. Maja je komt er pas achter of een spel iets aan is als je hem koopt. Daarom vraag ik om een aantal leuke games
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik had gerust centen willen geven aan Naruto spel of One piece voor de PC. maar helaas komen die alleen op de console :( Ontwikkel smaak vandaar dat ik het hier vraag. Maja je komt er pas achter of een spel iets aan is als je hem koopt. Daarom vraag ik om een aantal leuke games Dan ga je sparen voor een PS3 en koop je Naruto Storm 3 en One Piece Pirate Warriors. En een PS3 omdat One Piece een exclusive daarvoor is. Maar voor de PC, zou ik zeggen: Portal en Portal 2.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je niet snel wilt vervelen dan kan ik je altijd games aanraden die je vrijwel oneindig bezig kunnen houden, en in ieder geval 1000+ game uren kunnen bieden met gemak. -Iedere game van de total war serie. (shogun 2 wat minder aangezien de campaign kort is en alle factions hetzelfde zijn.) -The sims serie. (Moet je wel een beetje liggen, vind het zelf wel leuk om een hele buurt in elkaar te zetten. Helaas is het wat te kindvriendelijk gemaakt.) -Neverwinter Nights. (Werelden maken, een paar duizend campaigns om te downloaden en te spelen, online werelden om te verkennen, tig classes, wapens, spreuken en vaardigheden te verkennen, mounted combat, het houdt nooit op. ) Een MMO kan je altijd ook proberen, maar die zijn nu eenmaal gemaakt om alles tot in het irritante op te rekken. veel herhaling voor weinig beloning.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
BUMP! Vanwege het vrijkomen van enkele financiële middelen bij de community waar ik zit, is het binnenkort mogelijk dat we een DayZ servert gaan hosten voor wie daar in geïnteresseerd is. Dit wordt ofwel een normale DayZ server, of een DayZ Origin server (speciale mod met allerlei shit). Als mensen interesse hebben, graag even een berichtje hier achterlaten of mij even toevoegen op Steam (gebruikersnaam 'Messiah') en laat het even weten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...