Ga naar inhoud

Niet wetende wat voor games ik wil halen :( I NEED YAR HELP


StephanNL

Aanbevolen berichten

> moet heel eerlijk zeggen dat zelfs met flinke specs dayz niet zo heel best loopt zeker als je bij de steden komt zakt het flink in ze zeggen dat het komt door dat het nog in alpha zit en daarom nog lang niet goed is geoptimaliseerd Las in de vorige update dat ze gingen werken aan het optimaliseren van graphics, ik heb dit zelf dus ook. Bij steden gaat de framerate zo omlaag dat het bijna onspeelbaar wordt. Ik heb dus ook mijn settings lager gezet, m'n pc kan het wel aan maar de game is er nog niet voor geoptimaliseerd. Dat is het probleem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had laatst iemand mooi te pakken. Ik zat op een server net op het tijdstip dat de zon onderging. Ik was op het NW-airfield en ik zag in de verte een groepje gasten rondlopen, ik stoorde me er niet aan en probeerde ze te ontlopen. Na een klein half uurtje hoor ik een aantal doffe klappen, ze hadden iemand neergeschoten, toen ik naar buiten liep zagen ze mij en vlogen de kogels me om de oren. Ik ben via achterkant van de hangars de heuvel opgesneaked. Het werd inmiddels al donker, die domme gasten waren zo intilligent om hun zaklampen aan te zetten zodat ik ze altijd overal zag, na een tijdje waren er twee weg en was één gozer over. Tijd voor wraak dacht ik dus. Na een hele lange achtervolging ging hij een gebouw in. Ik neem aan dat hij mij ergens een keer zag want hij gebruikte zijn zaklamp niet meer. Ik ben voor de deur van het gebouw gaan liggen en heb gewacht tot hij naar buiten kwam. Ik zei via de voicechat "Suprise Motherfucker" en knalde hem neer. Daarna werd mijn huid volgescholden, z'n gear was helaas ruined. Maar wel sweet revenge gehad.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...