Ga naar inhoud

CDAB 94 [XCIV] Op elk slotje past een deksel


Gilan11

Aanbevolen berichten

  • Reacties 991
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oh wacht dat is niet helemaal waar, heb wel een enkele keer een selfie op instagram geplaatst maar wel met andere mensen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snapchat eerlijk gezegd best veel. Moet me bitches onderhouden toch. Maarja, mensen als Avant hebben een soort onterecht superioriteitsgevoel, waardoor ze zich beter voelen terwijl ze foto's van zichzelf in supergaye hempjes op een gamewebsite plaatsen, zeggen dat ze speciaalbier drinken en hun mening onderbouwen met moeilijke woorden.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt wel zo over alsof het AAN MIJ is gericht Jort. Waarom die ''Ik heb anders''. Wie heeft dat wel gedaan dan? Aan wie was die subtiele sneer gericht?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen narcist maar ik ben inderdaad wel gewoon knap ja. Overigens lijk je de narcist wel goed te kunnen doorgronden blijkt hierboven. Ik zou niet verder komen dan het begrip narcisme uitleggen, jij pleurt hier zo even zijn beweegredenen en gedachten neer. Ik zou dat niet kunnen hoor. Heb jij soms iets te verbergen?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag dat iemand op Reddit een post aanmaakte genaamd *Foto's van een dag Deventer* en wist gewoon dat het van Ramon was. Ondanks dit ik niet verwachtte dat hij een dagje weg zou gaan, wist ik dat er werkelijk niemand anders is die stoer doet over dat hij een dagje naar Deventer gegaan is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik betrap jou er ook wel eens op dat je hier echt zo'n typische tryhard comment plaatst over hoe tof je leven wel niet is op dat eiland van je. Hoe tof mijn leven wel niet is hier op het eiland?! Mijn leven is een hel sinds ik hier woon! Ik heb dagelijks te maken met verschrikkelijk domme mensen, de wegen zijn dramatisch om overheen te rijden met overal gaten die groter zijn dan de dikke reet van jullie moeders, niets is te koop hier en als het te koop is dan is het fucking duur, van automatisering hebben ze hier al helemaal nooit gehoord dus alles duurt lang en gaat omslachtig, ik wordt dagelijks gediscrimineerd omdat ik een "Makamba"(Nederlander) ben, ik versta 3/4 Papiamentu wat dus ook niet altijd ten goede komt, mensen komen standaard 2 uur te laat en komen nooit hun afspraken na, ik heb al 3 fucking maanden geen druppel regen gezien in combinatie gevoelstemperatuur van 39 graden én met klap op de spreekwoordelijke vuurpijl valt ook nog regelmatig de stroom overal weg. Ruilen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...