Ga naar inhoud

CDAB 94 [XCIV] Op elk slotje past een deksel


Gilan11

Aanbevolen berichten

  • Reacties 991
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Als zij er succes mee hebben en het leuk vinden, who are you to judge? Jaloers? Jaloers? Zeker niet. Ik probeer alleen te zeggen dat 'dat soort mensen' zich veel te fake gedragen, en dat irriteert me ten zeerste. En als ze er plezier in hebben, mogen ze van mij prima doorgaan met hun ding. Maar mij zul je nooit zien scharen in de fanclub van meneer Knol. Daarbij heb ik ook mijn twijfels over het leven van een vlogger. Dat soort dingen doe je misschien tot je 25e, en dan? Werkervaring hebben er veel niet. En op je cv staat 'vlogger' ook wat gek.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg zelf ook geen enkele vlogger, maar vind ook niet dat ik daarom een mening over ze mag hebben. Dat ze na hun 25e baanloos zijn is hun probleem.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik ben geen narcist maar ik ben inderdaad wel gewoon knap ja. Zul je net zien dat karma me na deze opmerking vanochtend wakker heeft laten worden met twee pukkels naast mijn lip. Nouja jullie moeders hebben er geen problemen mee.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat zeg ik toch helemaal niet, je legt me nu woorden in de mond kale man. Ik vind gewoon dat mensen veel te snel een negatieve mening ergens over hebben, en ik dacht dat hij weer zo'n typisch iemand was die dan maar op vloggers gaat bashen omdat zo veel mensen dat doen. Veel mensen hebben altijd overal maar een mening over terwijl ze die niet kunnen beargumenteren en daaraan gaat de wereld kapot zeg ik je!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waarom zou je ergens negatief over denken als je er geen verstand van hebt? Is net als al die conservatieve oude mensen die commentaar leveren op moderne technologie, omdat ze het niet kennen en het niet vertrouwd is, totdat ze zelf ineens opduiken op facebook en daar zo ongeveer de meest actieve leden zijn met hun lelijke selfies en alles.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik leg je geen woorden in de mond puistenkop. Ik herhaal eigenlijk wat je net daadwerkelijk zegt. Ik volg geen vlogger dus ik mag er geen mening over hebben. Ik drink geen thee dus ik mag er geen mening over hebben. Ik rijd geen auto dus ik mag er geen mening over auto's hebben. Dat gaat toch nergens over? Ik mag zeker wel een mening over een vlogger hebben. Ik volg geen vloggers en ik vind ze toch aandachtstrekkende personen die uit zijn op likes en volgers om hun zichzelf beter te voelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik mijn opmerking herformuleren, kale oude meneer. ''Ik volg geen vloggers dus ik vind dat ik er geen negatieve mening over mag hebben''. Het woordje ''negatief'' stond er inderdaad niet bij in mijn eerste comment, maar uit mijn uitgebreide uitleg daaronder werd toch wel duidelijk dat ik het over een negatieve mening heb. Want waarom zou je ergens negatief over denken voor het ooit daadwerkelijk een kans gegeven te hebben? Maar oh nee, ik praat tegen Marcos die zegt dat Young Thug kut is maar hem nooit serieus gecheckt heeft maar hem toch beoordeelt. Young Thug is de nieuwe Tupac Marco, alleen je durft het niet toe te geven. Een probleem dat wel meer mensen met terugwijkende haargrenzen die in de dertig zijn hebben.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

En even eerlijk, jij zou het ook best fijn vinden om waardering en duizenden kijkers te krijgen terwijl je een beetje je dagelijkse bezigheden filmt. Al helemaal als je daar je money mee maakt. En anders begrijp je hopelijk wel dat een merendeel van de mensen daar wel gelukkig van zouden worden. Zo zijn mensen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom regelmatig stukjes van vloggers op TV tegen zonder dat ik ze volg op Youtube, dus ik weet wat het is. Ik mag en kan er zeker wel een negatieve mening over hebben. Je praat echt bullcrap AJ en al helemaal met je Young Thug is de nieuwe 2Pac opmerking. Volgens mij zitten je brains nu even verdeeld in die 2 pukkels van je, tijd om ze uit te knijpen en je brains weer op de goeie plek terug te zetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>En even eerlijk, jij zou het ook best fijn vinden om waardering en duizenden kijkers te krijgen terwijl je een beetje je dagelijkse bezigheden filmt. Al helemaal als je daar je money mee maakt. En anders begrijp je hopelijk wel dat een merendeel van de mensen daar wel gelukkig van zouden worden. Zo zijn mensen. Ga hier eens op in, baldie. En dat van Young Thug was natuurlijk gewoon omdat ik weet dat dat je irriteert. Ik vind niet eens dat er zoiets bestaat als ''de nieuwe Tupac'', maar ik vind het gewoon grappig omdat je je dan meteen zo gekrenkt voelt. En je mag er zeker een negatieve mening over hebben, als het maar niet zonder reden is en omdat iedereen het doet. Ik zeg altijd maar zo:''Liever twee miniscuul kleine puistjes naast de smoel, dan op je hoofd een kale boel.''

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kom je er trouwens bij dat ik kaal ben? Ik heb ontzettend veel haar op m'n kop, ik scheer het alleen kort op standje 1 dus je praat (alweer) bullcrap AJ. >En even eerlijk, jij zou het ook best fijn vinden om waardering en duizenden kijkers te krijgen terwijl je een beetje je dagelijkse bezigheden filmt. Al helemaal als je daar je money mee maakt. En anders begrijp je hopelijk wel dat een merendeel van de mensen daar wel gelukkig van zouden worden. Zo zijn mensen. Nee dat zou ik helemaal niet fijn vinden. Ik zou daar geen voldoening uit kunnen halen, maar ieder z'n ding natuurlijk. Neemt nog steeds niet weg dat ik erg geen negatieve mening over mag hebben. Knijp nou maar dat kleine beetje brains uit je smoel en stop ze maar weer terug waar ze horen, daar doe je ons en je zelf een groot plezier mee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...