Ga naar inhoud

CdAB 96 [XCVI] Ter wereld is geen groter venijn, dan contact te schijnen en trollmeester ad hominem te zijn


Tintalya

Aanbevolen berichten

  • Reacties 843
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Ik dacht dat de films slecht waren.... Iron Man met pensioen, vervangen door 15-jarige zwarte dame. Thor gedegradeerd, vervangen door Jane Foster. Captain America nazi, wordt vervangen door Sam Wilson. En Parker en Kent zijn toch niet dood? :o)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kin is toen ik 6 was kapotgegaan nadat ik op de grond dook vanaf 2 meter hoogte. Nog steeds zie je de hechtingen. High five O.G.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ok ik ben weer tot de 2e zin gekomen... Typ nog eens zo'n soort tekst, misschien dat ik verder kom bij poging 3. Nee Marco, je hebt het helemaal gelezen en hiermee hou je niemand voor de gek. Daarnaast heb ik ee nu 2 uur pokemon op zitten en heb ik het voor het grootste deel al wel gezien. Om dan andere mensen uit te lachen slaat nergens op toch?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

#praktischetip1 Kan je nou geen kom vinden om je tomatensoep in te doen?? Gebruik dan je alluminiumhoedje om de soeo in te doen. Wel misschien voor de zekerheid een nieuwe aanschaffen want de straling maakt je dood de overheid neukt ons Rutte = een alien.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marcos even een vraagje: Hoe combineer jij je kale schedel met aluminiumhoedjes? Dat kán niet lekker zitten toch?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

zag net een alien jongens luister niet naar wat de media tegen je zeggen alles is een leugen de overheid neukt je in je kontje

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...