Ga naar inhoud

CdAB 96 [XCVI] Ter wereld is geen groter venijn, dan contact te schijnen en trollmeester ad hominem te zijn


Tintalya

Aanbevolen berichten

Knowledge ga je niet vinden op die zweverige tokkiesites waar jij wel eens je bronmateriaal vandaan haalt. Ik snap niet waar je superioriteitsgevoel vandaan komt dat je anderen uitlacht omdat ze plezier hebben. Zelf ben je geen haar beter, opa.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 843
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Misschien is het een goed idee om wat "zweverige tokkie sites" te gaan bezoeken en verder te kijken dan je NEUS lang is AJ, ipv beestjes te zoeken op je smartphone. Hoi Marcos. Dat heb ik heel veel gedaan.. toen ik een jaar of 15 was. Je moet niet meteen veronderstellen dat ik closed-minded ben of iets dergelijks, want dat ben ik echt totaal niet. Daarom beoordeel ik ook mensen die genieten van Pokemon Go niet ;). Leer je perspectief eens verplaatsen kerel, en probeer het je voor te stellen dat er misschien wel een reden is dat zo veel mensen van dat spelletje genieten. Jij bent niet uniek of superieur of anders ten opzichte van die mensen, dus er zal vast wel een geldige reden voor zijn dat zo veel mensen het spelen. Volgens mij kijk jij hier niet langer dan je neus ;) (leuk neus-grapje overigens weer, zelf bedacht?) Ik kaart verder alleen aan dat dat bronmateriaal waar jij vaak mee op de proppen komt met 1 simpel argument al te weerleggen is en vaak kant noch wal raakt, behalve misschien het hart van de complotdenker harder laten kloppen. Groetjes Arendjan

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom net dit interessante artikel tegen. Dat dit nog niet aan het licht is gekomen bij het gepeupel???! http://www.hiddencodes.com/obama/

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Zo veel tekst en zo weinig inhoud, knap. Hahah Jezus Marco, zelfs van jou had ik een beter antwoord verwacht. Ik maak twee goede (al zeg ik het zelf) punten in een post die blijkbaar te lang is voor jouw kippige oogjes om te lezen. Ga leren redeneren en kom dan terug, want uit het feit dat je niet ingaat op mijn argumenten wordt wel duidelijk dat ik gewoon gelijk heb. Tjee, bijna 40 en nog niet kunnen argumenteren..

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah jeetje eerst help jij de wereld in dat mijn neus groot zou zijn, vervolgend zou die zo ingedeukt zijn dat die klein is? Welke is het nou? Wat voor neus heb ik?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uh Marco maakt de halve community belachelijk en ik zeg dat hij niet zo meteen mensen moet beoordelen. Vervolgend kom ik met argumenten waarop hij met zo'n treurige resctie komt en dan is mijn ego groot?? Leg uit.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Hahahah jeetje eerst help jij de wereld in dat mijn neus groot zou zijn, vervolgend zou die zo ingedeukt zijn dat die klein is? Welke is het nou? Wat voor neus heb ik? Volgensmij heb ik alleen gezegd dat je een aparte neus hebt. Ik weet niet wie die grote bedacht heeft.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je verneukt de heel de serieuze discussie over open mindedness die ik hier op gang probeer te brengen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Me neus ziet er uit zoals elke doodnormale neus die ooit gebroken is geweest. Toont alleen maar aan dat ik de thuglife leef. Ik draag hem als een trofee.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt er minimaal 10 uur pokemon op zitten, je typt ineens gebrabbel wat nergens op is gebaseerd en je vind jezelf nog "on fire" ook whahahaha. Ik zag nog iets voorbij komen van bijna 40 en kale opa? Ik weet niet wát jij gebruikt maar echt goed is het niet voor je zo te zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...