Ga naar inhoud

CdAB 96 [XCVI] Ter wereld is geen groter venijn, dan contact te schijnen en trollmeester ad hominem te zijn


Tintalya

Aanbevolen berichten

  • Reacties 843
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Denk ik na het hysterische gedoe van media en sociaal acceptabele meningen van vrienden hier een mooi tegengeluid te horen... Is 't gewoon niks nieuws! Ik denk gewoon dat Mollema genaaid is en dat Frankrijk het probeert te maskeren met een of andere truc(k). En dan hebben die turken (naast hun idiote lijnen door hun wenkbrauwen en opscheernekken) weer een nieuw kapsel.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je nou echt dat het leger dacht met 3000 man het land over te nemen. Het ruikt naar een poging van Erdogan om zijn positie te versterken en zijn tegenstanders alvast effe te ruimen. Waarom zouden ze dan ook een coup proberen als Erdo niet eens in Turkije is? Als ze zijn mond hadden kunnen snoeren was die coup misschien nog gelukt (minder tegenstand bevolking en andere veiligheidstroepen). Het lijkt me zo'n wanhopige en riskante poging dat ik neig naar een complottheorie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

en over een tijdje hoor je dat elementen uit bijv. Syrië of Rusland zogenaamd betrokken waren bij de coup en dat dit voor Erdogan de druppel is om Syrië binnen te vallen en lekker de Koerden af te kunnen slachten en hun IS buttbuddies nog wat wapens te geven. Daarna komt de NAVO wel in actie met een nofly-zone en dan wordt Syrië Libië 2.0 alleen dan nog erger.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...