Ga naar inhoud

CdAB 96 [XCVI] Ter wereld is geen groter venijn, dan contact te schijnen en trollmeester ad hominem te zijn


Tintalya

Aanbevolen berichten

  • Reacties 843
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb me dus vorige week ingeschreven voor een hertentamen maar sta nu niet in de kandidatenlijst en de deadline was eergister. Dit is intens kut.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eu is toch gewoon een clubje landen die met elkaar afgesproken hebben elkaars exportproducten minder te belasten met accijnzen en daarmee makkelijker geld rond te pompen en een onafhankelijkere economie genereren, wat in een sterkere handelspositie resulteert, waarmee weer meer geld in onze onafhankelijke geldrondpompmechanisme belandt. Ohja, en veiligheid enzo.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik m'n cursor in het midden van een woord zet en doe backspace, verwijdert soms alleen de laatste letter van dat woord en verspringt de cursor naar t begin van het woord en nu heb ik aids. Komt vast omdat ik honger heb, mensen met honger hebben vaak aids.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

> De "actiegroep" heeft nog geen tweehonderd likes op facebook. Beetje kansloos dat ze zo'n marginale groep beroepszeikers serieus nemen. **Laten we vooral dat hysterische overgevoelige gedrag aan de andere kant van de oceaan houden.** Ik wil de maatschappelijke discussies omtrent racisme, discriminatie, zwarte piet, gelijke rechten, LHBT samenleving, et cetera niet marginaliseren en verwerpen; het zijn discussies die gevoerd moeten worden. Waar ik mij terminaal aan erger is de uit-de-VS-geimporteerde cultuur van slachtoffertje spelen en het nahouden van extreme, irrationele standpunten, gevoedt door de emotionele onderbuik, en totaal vrij van enige pragmatische instelling om de andere zijde tegemoet te komen om problemen ook daadwerkelijk, op een volwassen en bedachtzame manier op te lossen. Daarnaast heb ik ook een enorme hekel aan hetzelfde soort cultuur dat sociale problemen in de VS observeert en gelijk trekt met Nederland, terwijl die discussies hier helemaal niet zo leven of aan de orde zijn -- een bekend voorbeeld vind ik het standpunt dat de Nederlandse politie net zo corrupt, wreed en schietgraag is als de Amerikaanse, wat ronduit belachelijk is.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...