Ga naar inhoud

Het Algemene Film Topic


Daenerion

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Pfoeee.. Dat zijn er een hoop. Zo heb je de bekende goede films als: The Shawshank Redemption, The Godfather, Pulp Fiction, The Good the Bad and the Ugly, Fight Club, One Flew Over the Cuckoo's Nest, en Forrest Gump. Heb je de modernere klassiekers: Inception, There Will Be Blood, No Country for Old Men. Ook de echte oude klassiekers: The Wizard of Oz, Frankenstein, Dracula, Modern Times. Ook iets minder oud:12 Angry Men, Psycho, Casablanca, It's A Wonderful Life. Er zijn ook gewoon klassiekers, die klassiekers zijn en dan niet zo zeer omdat het zulke goede films zijn, maar die verschillen vaak per persoon: The Big Lebowski, See no Evil Hear no Evil, The Hangover. (Hier zijn er eigenlijk talloos van, en verschild te veel per persoon) Dan heb ik hier echt maar een kleine greep gekozen. En ga ik nog niet eens in op bijvoorbeeld horrorklassiekers, als: The Exorcist, The Shining, Aliens, Silence of the Lambs, Night of the Living Dead enz. Van welke zou je er graag een paar willen weten?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een nieuwe trailer van Wolf of Wallstreet. http://www.youtube.com/watch?v=pabEtIERlic Lijkt me een geniale film en kijk er enorm naar uit. Geef die jongen nou eens een oscar. Als ik de trailer zo zie denk ik dat Jonah ook wel kans maakt op een best bijrol nominatie. De trailer van X-men Days of Future Past ziet er ook ongelooflijk sick uit: http://www.youtube.com/watch?v=pK2zYHWDZKo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...