Ga naar inhoud

Het Algemene Film Topic


Daenerion

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dinobots komen erin ja. Het is wel raar dat ze Bumblebee weer eerst gaan laten transformeren in een 1967 Camaro en later pas in de film in een 2014 Camaro Concept. Overigens vind ik het erg zonde van de Bayformers franchise dat ze nu met andere castleden verder gaan. Dan heb ik nog liever dat ze ermee stoppen, maar nee dat zal meneertje Bay nooit doen. Volgens mij komen van de originele castleden alleen Tyrese Gibson terug als Epps en Cullen als de stem voor Optimus. Eerlijk gezegd boeit het me nu vrij weinig meer. Naar mijn mening was de eerste film geweldig (behalve dat ze de domme fout gemaakt hebben om de tank Devastator i.p.v. Brawl te noemen.) De tweede was ook goed en de derde was redelijk leuk. Nu gaat het alleen maar bergafwaarts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een persoonlijke top 20 films van dit jaar gemaakt. Let op persoonlijk, ik weet dat veel mensen bijvoorbeeld Evil Dead lager zouden zetten. Hierbij heb ik alleen rekening gehouden met de films die een landelijke release hebben gehad in de Nederlandse bioscopen, geen arthouse films, zoals Fruitvale Station, Before Midnight, The Way, Way Back en Blue Jasmine. 20. Red 2 19. Mama 18. The Last Stand 17. The Great Gatsby 16. The Croods 15. The Wolverine 14. Fast & Furious 6 13. Warm Bodies 12. Oblivion 11. Now You See Me 10. Man of Steel 9. Despicable Me 2 8. Iron Man 3 7. World War Z 6. Trance 5. Evil Dead 4. Monsters University 3. Star Trek: Into Darkness 2. Pacific Rim 1. Deze plek houd ik open voor The Conjuring, die ik dit weekend ga zien, ik heb verwachtingen dat hij op nummer 1 gaat komen, en zo niet, dan verschuift alles onder deze film een plekje om hoog. Let wel op: Ik heb Side Effects niet gezien, en ook vele recente films zoals: Elysium, Kick-Ass 2, en The Heat. Zijn jullie het hier mee eens? En wat zouden jullie ergens anders zetten?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...