Ga naar inhoud

Het Algemene Film Topic


Daenerion

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

The Walking Dead cast vind ik minder goed dan die van Game of Thrones. In die serie waardeer ik vooral Peter Dinklage (Tyrion), Charles Dance (Tywin, zijn stem is een van de meest fantastische) en Liam Cunningham (Ser Davos Seaworth). Ja, en Carice. Amanda Seyfried vind ik wat minder, al kan ze goed zingen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Conjuring wordt echt episch. Ik kijk altijd uit naar elke horror film, en dan blijkt dit ook nog eens een goede film op zich te zijn. Jammer dat ik op vakantie ga terwijl denk ik toch wat voor mij de 3 beste zomer blockbusters zijn uitkomen. Kick-Ass 2, Elysium en This is the End.
Link naar reactie
Delen op andere sites

op [nu tech](http://nutech.nl/games/3531968/world-of-warcraft-film-wordt-begin-2014-geschoten.html) stond dat ze begin 2014 zouden gaan beginnen met opnemen en waarschijnlijk dat het ergens in 2015 uit kwam.

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens de vakantie komen Kick Ass 2, Elysium en This is The End uit. Daarna komt echt meteen The Conjuring waar ik super naar uit kijk. Tot nu toe is zijn er nog weinig goede films uitgekomen dit jaar vind ik. Pacific Rim en Iron Man 3 waren nog wel goed, maar dat zijn gewoon popcorn films, en geen echt bijzondere. Jammer. Dit jaar komt er denk ik nog wel wat uit, wat zeker beter is dan wat we tot nu hebben gehad. Hierbij denk ik dan aan The World's End, Gravity, Runner Runner, Ender's Game, The Hobbit en echt nog wel een hoop. Hierbij heb ik alleen even de grote budget films genoemd, dus er zullen tegen het eind van het jaar denk veel verassingen komen met een wat lager budget. Zelf heb ik hoge verwachtingen van The Hobbit en The Hunger Games deze keer, ik denk dat ze echt veel beter gaan worden dan hun voorganger. Er zijn natuurlijk zat meer artsy films uitgekomen, en zullen er nog komen. Maar die heb ik allemaal niet gezien. Ik heb gehoord dat daar wel wat goede tussen zitten, en dan denk ik aan The Places Beyond the Pines, en Fruitvile Station. Ik ben heel erg benieuwd hoe de rest van dit filmjaar er uit gaat zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haat het dat de continuity in de serie zo fucked up is. We hebben Patrick Stewart nu al twee keer zien lopen (in Origins: Wolverine en The Last Stand), terwijl het toch echt McAvoy is die op het einde van First Class een enkele reis naar de rolstoel wordt gegeven! Maar voor de rest heb ik behoorlijk veel zin in Days of Future Past. Niet alleen vind ik het time-travel concept erg cool, Bryan Singer en alle oude acteurs keren weer terug! Kijk, daar hou ik van.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...