Ga naar inhoud

Destiny


warlord14

Aanbevolen berichten

De hype is zich niet aan het waarmaken. Ongelofelijk veel comments en likes komen af van de reacties dat het toch gewoon een (ik herhaal: LEUKE DUS NIET SLECHT) gemiddelde game is. Niets speciaals en ongelofelijk overhyped. Ik had dit gevoel uit de beta al, maar het blijkt dus in de full game te zijn. Hier ben ik het ongelofelijk mee eens: I must say, when playing the game yesterday, I was severely underwhelmed and a bit disappointed as well. the graphics are decent. they aren't next-gen by a long shot, but they will suffice. It has a certain artistic feel to it. The UI is visually very great looking but extremely cumbersome to navigate. Why the hell do I need to use my joystick to move a circle to the buttons I want to click. What the hell happened to using the d-pad? This is a stupid design decision by far. Very annoying. I also noticed a very big lack of music. there is something playing in the background but it really is just that. Something in the background. Now, I didn't expected to hear music everywhere, but damn, some boring music for sure. Gameplay wise it doesn't feel anything special either. it just another shooter but with some mmo elements thrown at it. Now, I am playing the game for the story but, where is it? There is barely any cut scenes and the robots sometimes talk about stuff which is 'ok', but I don't really care when I want to care. The story isn't thrown in your face and that is a shame. I would give the game a 7. It's a fun shooter but nothing special so far. This is just after 3 hours of play though. Maybe it will get better further, but the initial experience is very boring. I really feel like I have to force myself to play in the hopes I will actually start to enjoy it at some point.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 244
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zal vanavond mijn verhaaltje vertellen na het spelen van de game, heb ook veel uren in de beta gestopt dus heb al wat ervaring. Al vind ik wel dat de meeste gamers zeikerds zijn, veel maken de hype veel te groot voor zichzelf waardoor de uiteindelijke game hun tegenvalt, en allemaal het cijfer '1' geven op Metacritic. Wow, wat een kritiek. Na het spelen van de beta kan ik al zeggen dat ik er super erg van heb genoten, hopelijk heeft de postbode zijn werk gedaan en heb ik Destiny binnen als ik thuis kom. Ik zal eerlijk en kritisch zijn, maar niet janken en zeuren. De meeste janken en zeuren echt om niks, maar sommige geven wel goed onderbouwde argumenten die ik dan wel respecteer. Mocht ik het niet binnen hebben, verwacht dan ergens deze week een uitgebreide uitleg van mij. Houd er wel rekening mee dat het MIJN mening is.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een reden voor geen reviews! Dit heeft er mee te maken dat de end game content pas vamaf level 20 begint. En de raids pas vanaf de 16e gespeeld kunnen worden. Als ze dus nu een review zouden schrijven is die niet relevant. En zou dit mensen kunnen weerhouden om het spel te kopen terwijl die mensen dan niet afweten van de endgame ervaring, raids etc..
Link naar reactie
Delen op andere sites

[1/2] Destiny is écht geweldig! There, I said it. Ik vind bijna al dat gejank nergens op slaan. Het cijfer een 1 geven op Metacritic omdat de graphics niet mooi zijn? De game ziet prachtig uit man! Het cijfer een 1 geven omdat de game hun teleurstelt? Ze hebben inderdaad de game gehyped, maar soms maken mensen de hype té groot voor zichzelf... Mijn ervaring met Destiny is in ieder geval geniaal, ik heb ook ervaring met de beta dus heb er in totaal een flink aantal uurtjes in zitten. Gisteren ging ik met een groep van de PU Community de PvE content doen, en man man man wat voelt het weer lekker om in die wereld te zitten. Het feit dat mijn class(Warlock) magie heeft maakt het al helemaal af, een soort moderne Mage kan je het wel noemen. Het gevoel dat als je bijna dood gaat maar het toch met z''n allen overleefd. Het gevoel als je een grote groep enemies ziet en daar je Super Charged Attack op lanceert. Het gevoel als je met z'n allen op je Sparrow tourt door de werelden. Het voelt allemaal gewoon heerlijk! Ik raad het ook echt aan om met vrienden te spelen en of mensen uit de PU Community. Dat maakt de ervaring zó veel leuker. Als de game toch online is (waar ik overigens helemaal geen probleem mee heb) kan je net zo goed het beste ervan maken. Natuurlijk wordt Destiny alleen maar leuker hoe verder je komt. Je unlockt steeds meer content, je krijgt steeds meer skills tot je beschikking, je wordt zelf beter en ga zo maar door. Bovendien werkt het allemaal super soepel, het schieten werkt fantastisch en de manieren om je door de wereld te verplaatsen ook. De hoge sprongen met het gliden bevalt me wel, het gevoel dat je zo veel macht tot je beschikking hebt. Je bent niet gelimiteerd aan reguliere manieren om jezelf te verplaatsen. Overigens moet ik wel zeggen dat ik nooit Halo heb gespeeld, dus het kritiek dat de game te veel op Halo lijkt kan ik niks van zeggen. Natuurlijk vertel ik nu niet dat iedereen bullshit vertelt en dat de game het beste ooit is, want dat is het niet. Meningen zijn verschillend en het kan zo zijn dat Destiny iemand gewoon niet aanspreekt. Als die gene goede onderbouwde meningen geeft dan kan ik het zelfs wel respecteren. Maar mensen die echt huilen om niks slaat compleet nergens op, zie voorbeelden in eerste alinea. Ook hebben we gister met z'n alle PvP gedaan, ook dit was echt super nice om met z'n allen te doen. Samenwerken tot we er bij neer vallen! Destiny geeft (voor mij) een unieke ervaring die ik bij geen andere game heb beleeft, en dat maakt het vooral zo vet. Het gevoel dat de game achter laat, voelt gewoon goed. Daardoor kan ik me helemaal inleven zonder irritante gedachtes in m'n achterhoofd te hebben van de game.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[2/2] De game is eentonig als je zelf constant hetzelfde doet. Naast PvP en PvE heb je ook verschillende gebieden om te ontdekken. Als iemand het argument geeft 'je schiet alleen maar' dan vraag ik mezelf af wat die gene anders had verwacht. Het is tenslotte een FPS, dat is juist de bedoeling. Je kan ook gewoon chillen in de tower, daar beetje voetballen (ja, er zit een voetbal in de game), beetje touren op je Sparrow, verschillende missies doen, verschillende gebieden herkennen, side missions completen, dode Ghosts en Golden Chests zoeken, PvPen en nog meer. Zo is het stukke minder eentonig en is het niet alleen maar schieten. Oh ja, je hebt natuurlijk veel verschillende soorten wapens en kleding die daadwerkelijk ook je uiterlijk verandert. Laatste spreekt een beetje voor zich, maar er zijn ook games die niet je uiterlijk veranderen en alleen je stats aanpassen. De wapens en kleding zien er in mijn ogen super vet uit. Normaal gesproken ben ik niet zo weg sci-fi dingen, maar dit spreekt me zeker wel aan. Ik kan nog wel uren lullen over Destiny waarom ik het een goede game vind en welke kritiek ik bullshit vind. Natuurlijk zijn er ook personen tussen die goede argumenten geven waarom de game hun niet aanspreekt. maar dat is logisch. Alleen vind ik het jammer als mensen de game gelijk afkraken om één klein puntje. Kijk eens naar het geheel! Mocht je de game kopen door mijn verhaal en valt de game tegen is het uiteraard niet mijn schuld. Ik vertel mijn mening en mijn ervaring waarom ik het zo geweldig vind, het is niet vanzelf sprekend dat iedereen dat dan ook vindt. Ik kan in ieder geval met een gerust hart zeggen: vond je de beta al geweldig, dan is deze game het zeker waard! Het voelt weer zo lekker aan, maar dan met veel meer content en mogelijkheden. Voor mij is Destiny echt een pareltje.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik vind het, nognaals, echt een kutreden en vertrouw het allemaal niet zo. Meerdere mensen zeggen onlije dat ze de story in 9a 10 uurtjes doorlopen hebben. Dan kan je toch wel een oordeel vellen? Borderlands had ook van die hrote raids, maar niekand heeft daar een week op reviews moeten wachtem hoor. Ik neem de pu niks kwalijk, maar ik denk dat het bungee/activision wel heel goed uitkomt. Iedereen heeft die game straks al en als ie dan tegen blijkt te vallen is de money al binnen. Kan bungee wel zeggen dat de echte ervaring niet na een paar dagen te voelen is, das super convenient. >Koop bij mij een spijkerbroek. Hij zit kut, maar ik beloof je dat ie volgemde week lekker zit jongen, niet te evenaren...ik blijf het heel dubieus vinden. Zeker omdat inmiddels al duidelijk is dat het qua content niet kan tippen aan de gemiddelde mmo Gozer jij snapt er duidelijk helemaal niks van he. De game is toch niet alleen de singleplayer campaign? Om een goed oordeel te kunnen vellen moet je toch heel de game binnenstebuiten gekeerd hebben anders krijg je een half beeld. Tis net alsof je die spijkerbroek dan gekocht hebt zonder op het label te kijken. Heb je liever een review van iemand die de game volledig heeft gespeeld dan een half afgeraffelde review van iemand die geen verstand heeft van zaken? Want die gasten heb je er ook vaak tussenzitten. Dat idee had ik namelijk al bij de review van inFamous second son waarbij ik het gevoel had dat de reviewer (ookn Wouter volgensmij) nog niet eens alles unlocked had. Daarbij komt ook nog dat de meeste grote sites (IGN, Gamespot etc.) een zogenoemde "review in progress"doen waarbij ze elke dag laten weten wat ze hebben te vertellen over de game.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Desalniettemin is dit toch gewoon een goede shooter. Het is een soort Halo alleen nu kan ik er wel van genieten. Het roamen in de wereld is leuk, vooral samen met vrienden. De PVP is ook zeker een vette asset en heb ik me er ook al talloze uren mee vermaakt in de beta. Ik ben een Borderlands liefhebber en daarom vind ik deze game toch nog wel vet. Borderlands had alleen iets uniek in mijn ogen. Destiny is meer een mixzak van games. Een goede mixzak. Wie weet wat er nog voor content aan de mix wordt toegevoegd. Mijn voorlopige oordeel van deze game is een 8/10.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...