Ga naar inhoud

Destiny


warlord14

Aanbevolen berichten

  • Reacties 244
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

wacht maar tot je op venus komt, dat is pas een grafische orgie. De strikes zijn wel pittig ja. Gister 3 keer die op de maan geprobeerd via matchmaking. De eerste 2 runs had ik alleen maar gasten met het IQ van een stoeptegel via matchmaking, en een te laag level. 3e keer wat betere gasten met een fatsoenlijk level en toen haalden we hem zonder wipe.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe meer ik het speel, hoe beter ik het vind worden! De Crucible (multiplayer) trekt mij mede door de verslavende bounties opeens heel erg, want het is dan ook zo damn goed gebalanceerd, petje af. Puur skills heb je nodig. De werelden zijn prachtig. Mocht je de werelden van o.a. The Moon & Mars niet prachtig vinden, moet je óf even langs de Specsavers, óf even naar de Mediamarkt om een betere tv te halen. De missies zijn er behoorlijk veel imo, en het is heerlijk uitdagend om een paar lvls onder de minimum te zitten. Ook word er veel vergeten dat er nog zó veel aan gaat komen qua events, en Raids, dus is er nog genoeg te doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...