Ga naar inhoud

Destiny


warlord14

Aanbevolen berichten

  • Reacties 244
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dit weekend heb ik Destiny heulemaal kapot gespeeld. Ik zal ff wat dingetjes op een rijtje zetten. Ik speel op het moment met een Hunter lvl *24. http://www.bungie.net/en/Legend/2/4611686018434836128/2305843009219093409 De alpha versie speelde ik met een Titan en ik moet zeggen dat de Hunter me veel meer aanspreekt. Allereerst speelt de game verdomd lekker. De controls werken perfect en het speelt gewoon ongelooflijk vloeiend. Heerlijk. Story mode heb ik in mijn eentje uitgespeeld. Is wat aan de korte kant en begrijpen deed ik het niet altijd, want je wordt er net zo snel uitgetrokken als dat je er ingeflikkert wordt. Wel een origineel verhaal(tje). Ik wil DLC! Graphics zijn goed. Niet super, maar gewoon mooi. Vooral de belichting is, mits je je tv instellingen goed hebt staan, erg goed gedaan. Vooral op de maan en Mars zoals Roan hieronder ook al verteld heeft. Het level systeem vond ik in het begin wat verwarrend. ''Hoe kom ik nu verder?'' etc, maar daar moet je ff aan wennen. Ik vind het wel jammer dat je na level 20 niet meer automatisch verder levelt. Dat had wat hoger gemogen evenals de uiteindelijke level cap. Volgens mij kun je met Light gear tot 30(?) Omgevingen zijn origineel gemaakt en zien er supergoed uit. Venus en de maan zijn nu mijn favorieten. Je hebt flink de ruimte op elke planeet. Er is veel te verkennen en dat wordt aangedrongen met Patrol missies die vrij leuk zijn in het begin, maar naarmate wel saai worden door de herhalende dingen die je moet doen. Bounties voegen ook wel wat toe, maar het blijft veel dezelfde shit. Strike playlists! That's where it's at! Met een groepje van drie man een level uitspelen & op het laatst een lekker irritante eindbaas waar je 10 minuten op aan het knallen bent. Ge-wel-dig. Hier heb ik al wat uurtjes ingestopt. Ook hier wel het punt dat je steeds in herhaling valt qua levels. Ik zou hier graag meer van zien, maar dat zal met de tijd wel goed gaan komen. Gear etc ziet er allemaal goed uit. Ik speel PvE het liefst met een auto-rifle, sniper en rocket launcer. Hoewel een heavy machine gun wel handig is voor PvP. Helaas nog steeds geen legendary gear of engram gevonden. Constant verschillende mensen in mijn strike team gehad die het geluk wel hadden, maar ik steeds niet gvd. Best jammer, want het verdienen van reputation en marks gaat tergend langzaam. (Die +10 bij patrol slaat bijvoorbeeld nergens op doe dan gewoon niets...) En Mote of Light/Strange Coin duurt ook een eeuwigheid voordat je er tien van hebt.. The Crucible is af en toe ook wel lachen om te doen. Voor mij echter niets speciaals. 8/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Destiny is kwalitatief echt een enorme flop imo. Ik heb denk ik nog nooit een game met zo een hoog budget zo kwalitatief ruk gezien. De voice acting is ronduit kut, de hoeveelheid content is echt om te janken zo weinig, de campaign is echt ontiegelijk triestig slecht en de PVP is ook echt heel erg slecht gebalanceerd. De enige reden dat de game hier en daar nog wat aardige cijfers heeft gekregen is vanwege de naam Bungie. Ik snap echt niet dat mensen nog steeds met droge ogen kunnen beweren dat dit een goeie game is, want dat is dit gewoon niet. Ik heb, in een uurtje of 15, alle strike missies meerdere keren gedaan, de campaign uitgespeeld en level 20 behaald. Je zou zeggen dat de game dan pas echt begint..... Niets is minder waar. De kleine hoeveelheid strikes blijven altijd hetzelfde en de game is of tiefusmakkelijk wanneer je het juiste level bent of de enemies worden bullet sponges. Dit word nog enigszins rechtgetrokken door challenges. Over de enemies gesproken: De AI is ook echt om te janken in deze game. De loot is in feite continu hetzelfde, alleen het nummertje naast het wapen en de camo verandert. Vergelijk deze game voor de lol eens met Borderlands (2) qua content, loot en campaign. ik ben me echt kapot geschrokken van deze game hoor. Het levelsysteem is ook erg vreemd en compleet onlogisch. Ik heb het gevoel dat ze op deze manier de loot nog enigszins waarde mee willen geven, maar kennelijk snapt bungie niet dat het visuele gedeelte ook erg belangrijk is bij nieuwe loot. Ik vraag me, tijdens het spelen van deze game, eigenlijk continu af waar de godsgruwelijk grote zak met geld heen is gegaan. Ik ben in ieder geval nog nooit zo teleurgesteld geweest in een release. Dit terwijl ik echt hoge verwachtingen had van Destiny en er stiekem toch erg naar uitkeek. Wat mij betreft ontstijgt deze game de 7 niet. Er is werkelijk niets waar deze game in uitblinkt, alles wat deze game goed doet is al beter gedaan door andere games.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Destiny is een goede game! voor level 20 beviel het spel me! na level 20 vele malen meer! Als je alleen gamed(en dat idee heb ik dat je dat doet) dan is het na level 20 niet geweldig! maar zoals gister heb ik met 3 maten een uur lopen knallen op de weekly heroic. En wat een euforie had ik na de tijd toen de laatste boss het loodje legde. Verder de PVP niet balaced? Je bent waarschijnlijk gewoon niet goed genoeg voor de PVP. hierdoor kraak je het af. want de PVP van destiny is goed tot zeer goed! Kort maar krachtig. het is voor destiny en jou beter om weg te blijven. en dat is niet de schuld van destiny!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gszebra, je beredeneer als een kleuter. De multiplayer vind jij dus wel gebalanceerd? Dat zegt mij dat je of nog nooit een gebalanceerde shooter gespeeld hebt, of een casual shooter fan bent. Die hele multiplayer is 1 grote brok onbalans. Assault Rifles die op praktisch elke range winnen van alle andere wapens, spawnen met 1 shot kill shotguns en fusion rifles, een enorme hoeveelheid aim assist en die achterlijke supers zorgen ervoor dat deze multiplayer een grote simpele clusterfuck is. Je hebt er in deze game helemaal geen fuck aan om goed te zijn in first person shooters. Overigens speel ik met een paar vaste mensen, dus nee, ik speel dit MMO aftreksel niet alleen. Overigens leuk dat jij het leuk vind om een uur op een bullet sponge te knallen, ik heb liever dat bosses op een andere manier lastig zijn. Meerdere stages, pittige aanvallen, etc. Niet een statische boss die continu hetzelfde doet en waar je een half uur op moet knallen om hem neer te krijgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, mening over de multiplayer is veranderd. Wat een ongebalanceerde troep is het. Iedereen heeft opeens gevonden dat shotguns van mid-range tot dichtbij fucking overpowered is, van dichtbij is het altijd one shot one kill, al raak je hem in de buik van close range. Verder chaotisch, en die teleport van Warlock (ook al heb ik hem zelf) vind ik ook maar nergens op slaan, je hebt altijd wel van die faggots die er mee moeten spammen zodat ze amper te raken zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Overigens leuk dat jij het leuk vind om een uur op een bullet sponge te knallen, ik heb liever dat bosses op een andere manier lastig zijn. Meerdere stages, pittige aanvallen, etc. Niet een statische boss die continu hetzelfde doet en waar je een half uur op moet knallen om hem neer te krijgen. Dit alleen is al ontzettend slecht natuurlijk, want natuurlijk moet een boss uitdagend zijn om de redenen die jeeeeeuj noemt... ik heb ook al van meerdere mensen (die vooraf erg hyped waren voor Destiny) soortgelijke verhalen gehoord die nu alleen maar bevestigd worden. Blijkbaar is het maken van een succesvolle FPS lang geen garantie voor ook een kwalitatief goede MMO.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begon net echt leuk te worden, en ik zat begin deze week toch in die Destiny vibe, maar nu ik hem heb uitgespeeld moet ik mezelf echt er toe zetten hem te gaan spelen. Zonde. Deze game volgende maand ofzo maar inleveren om AC: Unity voor 19 euro te pre-orden bij Game Mania.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...