Ga naar inhoud

Het algemene probleem/hulp topic


mohamed

Aanbevolen berichten

  • Reacties 366
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mijn liefde voor Uhurus bestaat al langer dan de reveal van de next-gen. Als je nog een beetje kennis hebt van het forum weet je dat ik Uhurus altijd al heb vereerd. En over je naïviteit bericht Klaas, leuk dat je me quote en vervolgens mij de woorden in de mond neemt maar ik heb nooit toegstemd dat ik zelf een graphics hoer ben. In de Xbox tijd had ik een gamecube en ik ging voornamelijk voor de x360 omdat ik een broke jong was en de xbox van 125 bij intertoys wel mooi leek na mijn wii te hebben verkocht. Ik zei mijn bericht alleen omdat ik Uhurus prees op het steunen van de Xbox, dat ik met alles instemde maak je der zelf van. Maar mensen. We hebben nog niks gespeeld en hebben van ontwikkelaars nog niks gehoord over welke makkelijker is om te ontwikkelen. Jullie maken jezelf belachelijk door te zeggen dat de ene console sowieso makkelijker is om voor te maken want ik denk niet dat iemand van jullie bij een developer werkt. Dus hou je stomme uitspraken even voor je (Iedereen) totdat het echt is bevestigd en gebleken. Overigens gehoord dat met die comparison de xbox one gameplay van een website met mindere kwaliteit is gehaald, dus ben benieuwd of dat waar is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je ook wel eens niet infantiel overkomen? Sowieso kinderachtig hoe je de launch games afkraakt van de Xbox One. Een slim PS fanboy houd er gewoon zen bek over of doet op zen minst alsof het echt zijn mening is. Dit is gewoon op een simpele manier afkraken wat je bij elke game kan doen. Beyond 2 Souls, 10 uur lange film kijken met soms wat knopjes drukken ECHT veel zin in, in Uncharted beetje Indiana Jones-wannabe spelen LOL. etc. etc. Even voor de duidelijkheid dit hierboven is niet mijn mening, top games hoor, alleen kan je zo wel heel makkelijk een argument zogenaamd winnen. En Titanfall is niet echt een launch-titel, maar komt wel erg in de buurt als je kijkt naar NL release van Xbox One. Maarre, spreek je jezelf hier neit behoorlijk in tegen? "alleen shooters, blijkt maar weer". Dead Rising 3 is totaal geen shooter, dan kan je Super Smash Bros ook een shooter noemen omdat je pistol/rifle kan oppakken. Forza en Ryse hoef ik hopelijk niet voor je uit te spellen. Enne, Killzone is de enige game waar ik PS'ers serieus over hoor praten dat ze hem echt graag willen, en dat is, wat toevallig, een shooter. Knack kan je ook wel leuk noemen maar ik heb zo'n idee dat er ook veel mensen zijn die het slechts noemen om proberen te laten overkomen dat de launch van PS veel voorstelt. Dat de launch voor jou super leuk tof is zegt helemaal niks van meneer de fanboy, want als voor de Xbone alleen Halo 5 op launch zou komen zou ik dat oprecht ook een geslaagde launch vinden, maar dat neemt niet weg dat het ook echt zo is, omdat ik Halo nou gewoon eenmaal tof vind maar er veel mensen zijn die er veel sneller mee klaar zijn en iets nieuws willen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het gaat om de mensen die altijd zeggen: Ik ga voor de One want de controller ligt lekkerder in de hand etc. Dat gaat dus waarschijnlijk voor 80/90 procent veranderen. Want als ik de kritiek op de One controller hoor doet mij dat heel erg denken aan de kritiek die mensen hadden op de ps3 controller. Met die bumpers. Bovendien maakt het mij weinig uit want ik vond de ps3 controller ook heerlijk. En de 360 controller lag ook lekker in de hand. Ik laat mijn keuze daar niet vanaf hangen want ik weet wel zeker dat het bij beide wel goed zit. Maar ik kan er zo slecht tegen dat mensen hun keuze daar op baseren. Dus als de Wii U de beste controller had dan liet je de One en PS4 liggen. Te belachelijk voor woorden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan jij een mening over mijn mening geven. Ik ga ook niet bij elke mening van jou zeggen dat het nergens op slaat. Jarenlang x360 controller gewend en dan de PS4 in je klauwen voelde voor mij aan als mix tussen PS3 en x360 controller, maar wel meer x360 wat een goed ding is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...