Ga naar inhoud

Het algemene probleem/hulp topic


mohamed

Aanbevolen berichten

  • Reacties 366
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hahahaha, alles waarin Microsoft een stap voor is probeer je goed te praten met dat het "gelijk" is met de optie die PS4 aanbied. Ga toch weg, een sensor uit een controller oppikken met een sensor bij de tv kon in 2006 al met de wii. Kinect pikt bewegingen op van mensen, zonder elektronische sensors ingebouwd. DAT vind ik origineel en belangrijker: het WERKT. Kinect 1.0 werkte al prima voor zo'n nieuw apparaat en 2.0 walst daar overheen. Hetzelfde is trouwens met de exclusives atm. zonder FF en Kingdom Hearts zijn er nog maar iets van 3 aangekondigde launch exclusives voor de PS4 maar volgens jou staat het dan zo wel gelijk met de 11 van de Xbox One. Ik praat liever met mensen als Boemer en LittleBig aangezien die kunnen toegeven als MS ergens voor staat. En dan ben ik de fanboy. Ik verdedig de console die ik prefereer, en jij valt alleen maar de console aan die je haat. En of het jouw mening is boeit me niet want van jouw mag niemand anders een mening hebben. Je hebt alleen nog maar irritatie proberen te wekken onder de MS fans. Infantiel (u c what i did there).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetja net als verdeling onder supporters van Ajax en Feyenoord. Je hebt respectvolle supporters die liefde voor hun club hebben en zich daar mee bezig houden, en de rasmongolen die meer haat voor de rivaal hebben dan liefde voor hun favoriet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gasten. Jullie zeggen nu gewoon dat je een Xbox One moet kopen omdat het Kinect heeft en de Playstation niet. wie is hier nou de infantiel, Kinect is voor kids man. Jullie moeten niet net doen alsof Kinect innoverend is want dat is gewoon gelul. ik kan er ook alleen maar om lachen als jullie met zulke debiele redeneringen komen. Overigens gun ik jullie een fantastische Xbox One want ik wil hem later ook halen. Maar die Kinect kan me gestolen worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer zo'n fantastische reactie. Zoals altijd draai je om de feiten heen en gooi je er shit bij om over te praten instead. Ik verdedig hooguit dat kinect wel origineel is en potentie heeft, want dat is ook zo. Dat je zegt dat ik nu beweer dat je hem voor de Kinect moet kopen verzin je er zelf bij, want ik ga hem vooral kopen voor het vette en bredere exclusives aanbod OP DIT MOMENT. Hé, wat fijn, je hoeft je pre-order nog niet te betalen. Ook fijn dat ik alvast mag beslissen wat me nu leuker lijkt want jij hebt ook allang beslist dat je de PS4 wilt en daarvan zijn er nog maar iets van 3 exclusives bevestigt. 7 launch games bij release die ik zelf wil hebben zijn al 7 redenen om de Xbox One te halen, de rest zie ik alleen maar als leuke extraas.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nu begrijp je het verkeerd klaasjan, wij vinden de XBOX ONE beter door de extra functies die de kinect geeft, en daarom gaan wij voor de XBOX ONE en niet PS4. We zeggen niet dat als jij kinect kut vind, je de XBOX moet halen omdat ie kinect heeft. Kinect is nu echt niet meer alleen voor kids als je dat dacht, maar hij kan nog veel meer, hij herkent je, stembediening voor snapmode, aan/uit, skype en ga zo maar door.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag hier overigens best reageren hoor, een beetje warm-up voor de PS fanboys is altijd goed. Maar ja, als iedereen het gaat aanvallen zijn er ook altijd wel mensen die het verdedigen. Mijn keuze staat toch wel bijna zeker gewoon omdat het op persoonlijk vlak erg aantrekkelijk klinkt, het is alleen jammer hoe PS fanboys altijd geneigd zijn de Xbox aan te vallen, en nog veel meer jammer als ze het niet kunnen ondersteunen :/
Link naar reactie
Delen op andere sites

- Roan laat ze kleuren zien! Feyenoorder ;) - Jeftaxbox : een console kopen vanwege kinect is de zwakste reden die ik ooit heb gehoord. Jij gamed zeker op je smartphone. Roan geeft teminste de reden van de exclusives. Skype is niet zo heel bijzonder... Ik kan het zelfs op me vita onder het gamen door ^^ Stemherkenning kan me telefoon ook en het werk niet eens lekker. Ga je tegen je xbox praten dan?? - Ryse blijkt door veel journalisten tegen te vallen. Veel QTE ;) Dus ik zou persoonlijk niet om kopen. Ik koop de xbox one voor - titan fall - Quantum break - black tusk game - Project uuhm naam vergeten:P maar opvolgertje van spore lijkt het. - Halo aankondiging was hard en verrasend
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien zegt het al genoeg over de ajax-supportes als je al van die neutrale opmerking kan aflezen dat ik inderdaad een Feyenoord support ben, hihi. Dat wist ik niet van Ryse, maar nu begin ik daar wel twijfels bij te trekken als het echt zo tegenvalt. Ik zie het later en als hij inderdaad niet veel aan is: nog 10 exclusives op mijn wish-list over en dan heb ik het alleen over de E3 titels. En je hebt het over Project Spark, die ook op mijn lijstje staat en er wel leuk uit ziet. Even zeggen dat dit wel de eerste game is waar ik echt een potentieel nut zie voor Kinect want de gameplay trailer met de Kinect besturing zag er best accuraat uit en als je toch landschappen aan het bouwen bent lijkt het me wel wat om dat met je eigen handen te doen :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol, als je niet het verschil ziet tussen voor je camera zwaaien met een controller met ingebouwde sensor gemaakt voor die camera en een camera die een lichaam herkent inclusief gedetailleerde bewegingen moet je misschien maar over iets anders praten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...