Ga naar inhoud

Het algemene probleem/hulp topic


mohamed

Aanbevolen berichten

  • Reacties 366
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

In Saints Row 2 zit ik vast. Ik heb net de missies gehad van The Brotherhood, Ronin en Sons of Samedi dat ik die bosses moest "killen", maar ze daarna ontsnapten (behalve Sunshine). Maar nu krijg ik geen nieuwe missies meer. Ik heb hem geloof ik nog niet uitgespeeld. Hoe kan ik nieuwe missies unlocken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Al gezegd dat het geen Fifa wordt. Ik hoop zelf op Dead Rising 3 en Titanfall. Ik vraag me alleen af of het wel 16/18+ games kunnen zijn aangezien er ook minderjarigen hebben gepre-ordered. Misschien dat er de mogelijkheid komt om een keuze te maken uit een selectie. Either way is het mooi meegenomen want ik zou hem sowieso al kopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Roan en Jeftaxbox zijn wel het schoolvoorbeeld van ignorance. Jesus christ en ik dacht dat ik een grote fanboy was. Even een paar dingen op een rijtje zetten. Uhurus hier onder mij heeft het in zijn hele betoog maar over 1 ding: Dat de Xbox in het verleden altijd sterker is geweest op gebied van graphics vergeleken met playstation en dat zijn verwachting is dat dat ook weer zal gebeuren bij One vs PS4. Ook zegt hij dat Xbox gamers eigenlijk graphics hoeren zijn etc. Onder zijn berichtje lees ik dit van Roan en Jeftaxbox in die volgorde: Roan: >Uhurus, blij dat je terug bent, ik hou nog meer van je. Jefta: >Iedereen: STERF! Uhrurus: mooi bericht! Vervolgens komt mijn stukje. Mijn "betoog"(Als je het een betoog kunt noemen, het zijn maar een stuk of 7 zinnen.) over dat ik denk dat de PS4 deze generatie mooiere graphics gaat laten zien omdat de hardware veel lijkt op de PC, ach je kent het verhaal wel. Vervolgens komen Roan en Jefta aan met: >Als ik ultieme graphics wil koop ik een game pc. Als ik een next-gen console wil koop ik een Xbox. Sorry, als ik nuchter ben komen er wel meer argumenten uit. >Ik wil niet veel zeggen, maar als je op youtube battlefield 4 op de xbox one en ps4 naast elkaarziet, heeft de ps4 soms een paar fps meer dan de xbox one, maar de xbox one ziet er toch echt mooier uit... En ook wat Roan zegt, als ik de best mogelijke Graphical wil koop ik wel een game pc. hoe fucking naïef kun je zijn? Nog geen dag geleden was je het volledig met uhurus eens dat je een graphics hoer bent en vervolgens kom je aanzetten met dat je geen ultieme graphics hoeft nee je wilt gewoon een Xbox. Net zoals Jefta die precies hetzelfde zegt. Wat ik probeer te zeggen is dat de reden dat jullie een Xbox halen niet zozeer afhangt van de kwaliteit van de games en het device zelf(Niet zozeer betekent niet niet) maar het hangt af van de naam die het apparaat draagt. En dat je een fanboy bent kan me geen reet roesten, hell ik ben een gigantische fanboy van Sony. Maar je moet niet de wijze neutrale gamer gaan uithangen, want dat ben je niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...