Cyborg Geplaatst: 5 juni 2013 Delen Geplaatst: 5 juni 2013 Ik ken die winkel niet maar hier zijn wat user-reacties: http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-115.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sierrazulu----onezero Geplaatst: 5 juni 2013 Delen Geplaatst: 5 juni 2013 Lage prijzen betekent niet per se SCAM! Kijk naar g2play.net En anders heb je nog wel dat het PayPall gebruikt en ik ben vrijwel zeker dat je dat lgo niet zomaar op je site mag dumpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 5 juni 2013 Delen Geplaatst: 5 juni 2013 Jazeker ik heb er games besteld en mijn vrienden ook. Prima service snelle levering en ook goed contact. Ik annuleerde een keer een bestelling en had na 15 minuten alweer mijn geld terug. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 5 juni 2013 Delen Geplaatst: 5 juni 2013 http://www.trustpilot.nl/review/www.yourgamezone.nl Een beetje gemengde beoordelingen, ik haal hem denk ik bij Bigu. Daar is die ook maar 50 Inclusief verzendkosten, en weet ik zeker dat het goed gaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 5 juni 2013 Delen Geplaatst: 5 juni 2013 bij bigu had ik een kapot hoesje de laatste keer:( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 5 juni 2013 Delen Geplaatst: 5 juni 2013 Echt? Maar dat zal dan wel aan een onzorgvuldige postbode liggen toch... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ploert Geplaatst: 5 juni 2013 Delen Geplaatst: 5 juni 2013 Ik bestel altijd bij Amazon. Altijd de goedkoopste. Altijd. Je moet alleen een dagje extra wachten op je game als je hem op de release wilt. En een hoop jongetjes hier moeten dan huilen. Maar ik bestel er al 4 jaar. Super tevreden. Echt aan te raden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 5 juni 2013 Delen Geplaatst: 5 juni 2013 Ja denk het ook. Ik baalde er wel van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 6 juni 2013 Delen Geplaatst: 6 juni 2013 Ja, betrouwbaar. Ik koop er zelf ook regelmatig games. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeValk Geplaatst: 6 juni 2013 Delen Geplaatst: 6 juni 2013 Ik koop gewoon games meestal in de winkel zelf, en anders bij Steam. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davidov Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 Uitstekende webshop, en erg goedkope games :D Heb tot nu toe alles netjes geleverd gekregen bij vooruitbetaling. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 22 juni 2013 Delen Geplaatst: 22 juni 2013 Ja is betrouwbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadcoreinside Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 De titel zegt het al. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Ga terug naar je eigen land! Oh... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kibakip Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Ga terug naar het eigen land van je uhhmm vader! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Ik ben Nederlands, en een beetje Indonesisch maar dat is heul veel. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Jaaman, want Nederlands is ook echt een ras. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 *niet heul veel. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Vandaar die oost-Indische doofheid af en toe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kibakip Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Ja het meester ras Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 http://i2.wp.com/www.eatyourkimchi.com/blog/wp-content/uploads/2013/07/OOH-YOU.png?fit=1024%2C1024 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadcoreinside Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 whahah Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kibakip Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Zie ik daar pony`s? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theblackterminator Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 dat faalde Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theblackterminator Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 []!(http://lizelot.net/wp-content/uploads/2011/05/nederlandse-vlag.gif) []!(http://www.metronieuws.nl/_internal/gxml!0/r0dc21o2f3vste5s7ezej9x3a10rp3w$5g5ragn7e5h1hha3cknplfupomxgyhj/koning-willem-alexander.jpeg) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.