Cortex Geplaatst: 30 augustus 2013 Delen Geplaatst: 30 augustus 2013 Ik? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 30 augustus 2013 Delen Geplaatst: 30 augustus 2013 100% rundvlees. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cpt Smokey Geplaatst: 30 augustus 2013 Delen Geplaatst: 30 augustus 2013 **070** Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jpvdb1989 Geplaatst: 30 augustus 2013 Delen Geplaatst: 30 augustus 2013 Nederlands... en wat een K*T Topic... dude kom op... vraag ergens op straat om aandacht.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jak II Geplaatst: 30 augustus 2013 Delen Geplaatst: 30 augustus 2013 100% hoorns Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicka187 Geplaatst: 30 augustus 2013 Delen Geplaatst: 30 augustus 2013 Geen idee, ik ben te vondeling gelegd in een rieten mandje, drijvend op het water. Sindsdien verblijf ik illegaal in Nederland. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kibakip Geplaatst: 31 augustus 2013 Delen Geplaatst: 31 augustus 2013 Hallo :---DD Waar zijn de hagelslag? :DD Frikandellen :Dd ^ Bewijs van mijn nationaliteit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 31 augustus 2013 Delen Geplaatst: 31 augustus 2013 Mijn pa is Fins, mijn ma is Nederlands. Geboren in Nederland, gedoopt in België (wtf waarom?) Half Fins. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 31 augustus 2013 Delen Geplaatst: 31 augustus 2013 Ben overigens geen christen, ik geloof in m'n goddelijke zelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
notenboompje Geplaatst: 31 augustus 2013 Delen Geplaatst: 31 augustus 2013 Half duits half nederlands Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil-isPro Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Pff je weet echt niet wat je op dit moment zegt, JOU geld? wat heb je betaald? Wat heb je gedaan? deze vragen, ga ze maar eens heel goed bekijken en VEEL hollanders zeggen dit maar in de krant HA-HA GRIEKENLAND was N1 vakantie land van dit jaar en wtf komen mensen dan doen als ze dan over zo´n land denken ik denk meer, OPDONDEREN in de taxi zei een man zelf, waar gaat u heen? antwoord NL natuurlijk en weet je wat hij zei? Nederlanders de meest waardelozen toeristen )niet iedereen natuurlijk) ze gaan uit eten en willen MAAR 20 euro uitgeven Kortom GA JE MOND SPOELEN!! EN WEET EERST WAT JE MOET ZEGGEN VOOR DAT JE WAT DOET Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bobbyjoe Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 America, geboren in Seattle, 8 jaar geleden naar NL verhuisd, om te trouwen met de NL vrouw die heb leren kennen toen ze op vakantie was in usa. Bevalt btw heel goed hier :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Zuid-Hollander in hart & nieren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
spuky10 Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 wereldburger uit alkmaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Hahahahahahah deze man hé, hij maakt een grapje jongen neem het niet zo hard :P Ik neem jouw bullshit verhaal over dat Nederlanders niet volledig betalen toch ook niet serieus? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cpt Smokey Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Jwz. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil-isPro Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 The point is, dat ik het vaker gehoord heb. terwijl jullie er niks er vanaf weten. tenminste @JahArmy weet er niks van (en die andere mensen ook uiteraard) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 26 maart 2022 Delen Geplaatst: 26 maart 2022 Bump Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 maart 2022 Delen Geplaatst: 27 maart 2022 15 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Bump Tijd teveel? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 27 maart 2022 Delen Geplaatst: 27 maart 2022 4 minuten geleden, LeroyDogg zei: Tijd teveel? Leroyhond Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 maart 2022 Delen Geplaatst: 27 maart 2022 56 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Leroyhond Hardcore_Wap Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 maart 2022 Delen Geplaatst: 30 maart 2022 Gewoon blank, haha 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 30 maart 2022 Delen Geplaatst: 30 maart 2022 1 uur geleden, DunneDraak zei: Gewoon blank, haha Da’s een echte nationaliteit idd. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 maart 2022 Delen Geplaatst: 30 maart 2022 31 minuten geleden, LeroyDogg zei: Da’s een echte nationaliteit idd.  Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 30 maart 2022 Delen Geplaatst: 30 maart 2022 1 uur terug, DunneDraak zei:  Well duhh😆 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.