Ga naar inhoud

killzone mercenary beta


DominikJ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Omdat je toch vooral CoD, Battlefield en multiplatform games speelt, denk ik dat je moet kijken welke controller je het fijnst vind. Zelf game ik op PC en heb op PS3 gespeelt, maar ik moet zeggen dat ik gamen op PC leuker vindt dan op PS3. Er zijn meer Free to play games, en gewoon meer games. Er zijn ook heel veel PC exclusives die erg leuk zijn om alleen of samen te spelen. PC kost wel wat meer, dat is wel een nadeel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordelen voor die voor jouw bij de xbox one zitten: - je account blijft bewaard -de controller van de xbox 360 ben je al gewend, en ik denk dat die van de xone dan ook beter wend Voordelen van de ps4 voor jou: -hij is iets krachtiger dan de xbox one -goedkoper dan de xone Ik ga voor de XBOX one ;) succes met je keuze
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta hier in de c100 en ik twijfel tussen een kratje Heineken of Amstel? Ik heb altijd amstel gekocht maar ik hoorde laatst dat daar sloot water in zat? Kunnen jullie de voordelen en nadelen van beide merken voor me uitstippelen zodat ik een goede beslissing kan maken. Bij voorbaat dank

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom al dit gezeik over het feit dat deze jongen (wrs) een overwogen keuze wil maken i.p.v. fanboy gedrag te vertonen? Zouden wij als ware gamers toch moeten begrijpen? OT: Aangezien je nog geen pre-order hebt geplaatst adviseer ik je te wachten tot eind dit jaar, want je zal beide hoogstwaarschijnlijk toch niet vinden dit jaar. Rond deze tijd zal er veel meer duidelijkheid ontstaan. Momenteel speelt de PS4 hype nog heel erg en is MS veranderingen aan het doorvoeren die de keuze zwaar zullen kunnen beïnvloeden. Mijn advies is dus wachten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...