Ga naar inhoud

killzone mercenary beta


DominikJ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Na een paar uutjes met de beta zitten spelen kwam ik tot de conclusie dat er groepen zijn die perfect samenwerken en je als samengestelde groep als kip zonder kop aan het rennnen bent je geen kans maakt om te winnen. Maakt dit nu de MP leuker? Laat staan dat je ooit nog in de top 10 komt of 1000 komt van kills. Hoop ook dat deze volgende week leeg begint.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je verder niets hebt met de exclusives van beide consoles, zou ik in eerste instantie kijken waar je vrienden op spelen ivm multiplayer. Aangezien je zelf al in de Xbox lijn zit lijkt het me aannemelijk dat die ook Xbox spelen. In dat geval zou ik gewoon weer voor een Xbox gaan, ook omdat je je account mee kan nemen. Maakt ook dat niet uit, dan zou ik voor de PS4 gaan. Simpelweg omdat je dan minder geld kwijt bent met de aanschaf.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok stel jezelf deze vragen, en je weet wat je moet kopen: -Wat kopen je vrienden? -Welke exclusives wil je graag spelen? -Voor welke console hebben de multiplatform games die jij gaat halen (timed) exclusive content? -Heb je genoeg geld om een van de consoles te halen en ook de games die je graag wilt? extra vraag: -Welke controller/andere hardware vind je het fijnst?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...