COGsoldier Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Hoe speel je de game? Ik heb hem uitgespeeld (100%) als good guy en ben nu bezig met evil. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
COGsoldier Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Het verhaal is best wel interessant, maar de gameplay is telkens 'maak een paar foto's en los het raadsel op'. Ik zou het voor het laatst bewaren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Op evil is het zo, ...Evil! Expert mode is trouwens aan te raden bij je eerste playthrough al, maakt het een stuk uitdagender. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Ik ben begonnen als Good Guy, als ik hem heb uitgespeeld zou ik misschien het later nogmaals uitspelen als Bad Guy. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
COGsoldier Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Klopt, JahArmy. Ik heb hem de eerste keer op normal gedaan en dat was eigenlijk veel te makkelijk. Speel nu op expert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Qgem Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Ben echt meer dan tevrede over de game. Tis niet de epic game geworden die men had verwacht maar zeker een dikke 8. Heb hem 1e keer 100% uigespeeld( dus alle regio 100% dup vrij) op max Good, en op normal. Vervolgens gestart met een nieuwe save op expert, en alles evil doen, puur voor de platina trophy :) Moet nog 4 trophys. En die zijn allemaal Evil-Story-Driven. Inmiddels 'he who rules'-'hij die heerst' verpulverd en de video powers weer tot max aangevuld. Nog ff paar missies en dan is die platina trophy binnen! :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daanthk Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Volgende keer even spoiler alert erbij :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Qgem Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Oeps ja... excuus :/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
COGsoldier Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Ik ben nu ook bezig Qgem. Moet nu alleen voor de laatste keer Augustine en die hattrick trophy. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeTwan Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Ik heb hem vanochtend voor de volle 100% gehaalt, en ben nu begonnen aan evil expert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Qgem Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 zojuist evil expert afgesloten en mn 1e platina trophy binnen. moet zeggen, final boss op expert toch iets frustrerender dan op normal hoor :p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Qgem Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 laatste augustine vond ik toch nog best pittig, of het door augustine kwam, of door mijn lange sessie, of door gewoon onkunde van mijn kant geen idee. maar die hattrick had ik met toeval bereikt, daar keek in eerste instantie nog wel tegen op, gezien dat best lastig te combineren is dacht ik, maar opeens unlockte ie in een gevecht :p zojuist 100% gehaald, en dus platina binnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Qgem Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 wel direct in het begin op Expert gezet dan? :p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
COGsoldier Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Yeah, m'n eerste platinum! Ik vond hem erg meevallen. Expert is niet zo heel veel moeilijker dan op Normal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Pfieuw, inFamous 2 is tof! Misschien niet echt een hoogstaande titel als ik het vergelijk met bepaalde games, maar zeker erg vermakelijk is die wel! De game blijft ook tof, en het wordt ook steeds vetter om je rond te verplaatsen als het allemaal wat sneller gaat, met bijvoorbeeld verder zweven, hoog in de lucht schieten, of natuurlijk het toffe elektriciteitsdraad surfen. Ben er de komende dagen in ieder geval nog wel even zoet mee, en dan eindelijk GoW3 beginnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tommybouman Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Yep ik ook een week geleden. Heb er 4 keer over gedaan om die eindbaas te verslaan. Beetje irritant als je bijna dood bent en het beeld zwart-wit wordt en alles vertraagt. Daardoor zag ik nie goed waar ik was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Qgem Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Ik ook aantal keer dood gegaan. Koste me bijna mn tv+controller. Want ik heb me toch paar keer dood ge-ergerd dat je dan die vuurstenen moest ontwijken en dat jr achter die computer/beeldscherm paal blijft haken en de volle laag krijgt... zeker als je dan bijna klaar bent, en je mag weer 3/4e opnieuw doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GTA_yor Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Iedereen heeft deze game al platinum, en ik krijg deze pas over 10 dagen binnen. Maar dat mag de pret zeker niet bederven, heb er zin in :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xXzOmBiExXpOwNx Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Zelf nu ook platinum gehaald voor InFamous. Was echt een hele goede en mooie game. Enige wat ik wel jammer vond was dat wanneer ik de game op evil ging spelen voor de 2e keer om platinum te halen, het gevoel had dat ik niet echt meer de game speelde om de evil kant mee te maken, maar meer om de platinum binnen te halen. Neemt niet weg dat t gewoon een must have is voor elke ps4 bezitter. Ga nu maar eens aan de slag met tomb raider DE. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 10 april 2014 Delen Geplaatst: 10 april 2014 Als je overnieuw wilt beginnen om de game nogmaals uit te spelen op Bad Karma, verlies je dan je save data van Good Karma? Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
COGsoldier Geplaatst: 10 april 2014 Delen Geplaatst: 10 april 2014 Ded sec edition ftw. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 10 april 2014 Delen Geplaatst: 10 april 2014 Is de game het wel waard om opnieuw te spelen? Ik denk dat er weinig verschil in zal zitten. Correct me if I'm wrong. Maar zou leuker zijn als er grote verschillen inzit. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeTwan Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 Een beetje verschil is het wel. Iets andere powers. En een paar andere zinnen in het verhaal, en vooral een ander einde. Ik vond het het vooral waard om opnieuw te spelen, omdat ik de gameplay totaal nog niet zat was, en ik hem toch al op 100% had. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 Kwa verhaal verschilt het weinig, alleen het einde is vet. Maar je voelt je zo veel overpowereder met evil powers! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DragonRush Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 Hoe kan je dan switchen van game? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.