COGsoldier Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 @ Dragonrush, Een nieuw spel beginnen en op een ander savegame vakje opslaan en je kunt ze apart laden in het options menu. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ @ Enzevil, De Evil playtrough is wat makkelijker, want je hoeft niet zo voorzichtig te zijn vlakbij mensen. Persoonlijk vond ik het minder uitdagend en wat saaier, want heel veel dingen weet je toch al wel...Twan somt het allemaal al op. Het einde is wel totaal verschillend. Sloeg nergens op naar mijn mening, maar ik ga niks spoilen natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Zojuist de game uitgespeeld en kan me toch niet vinden in het merendeel van de kritiek die deze game krijgt, ik vond het een topper! Zo zou het een slecht verhaal hebben, daar ben ik het totaal niet mee eens. Ik vond het een vet en origineel verhaal met vooral een hele vette en originele main character. Ben ik de enige met deze mening of lijkt dat maar zo? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Ben het volledig met je eens. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xXzOmBiExXpOwNx Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Klopt, het verhaal vond ik zelf ook niet Heeeeel slecht ofzo. Bij mij was het vooral de replay value en dat er in de stad zelf zo weinig te doen is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Speel Infamous 2 maar eens. Dat verhaal is 100 x zo vet als SS. Maar daarom blijft Infamous Second Son wel geweldig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Razielll Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 verhaal was niet echt bijzonder nee qua gameplay leuk zolang het verhaal duurt daarna was er echt niks meer te doen maar goed daar hebben wel meer games last van en waarschijnlijk kan het ook niet anders bij dit soort type games Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Razielll Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 en met verhaal niet bijzonder bedoel ik voornamelijk dat ik totaal geen band met delsin of reggie kreeg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Razielll Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 heb op youtube het slechte einde en alle slechte tussen filmpjes bekeken scheelt enorm veel tijd :)) maar dat is omdat ik echt geen zin had om het nog een keer te spelen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gszebra Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 vond het verhaal eigelijk best wel redelijk. Er zaten wel stukjes in wat voorspelbaar was. maar voor de rest. Goeie game gewoon Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Vonden jullie Delsin niet ook super vet dan!? Ik vond hem origineel en hij had super goede tekst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alevivas Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Sommige veroordelen hem misschien te snel vanwege z'n kleding of zo. Hipster en al die bullshit maar hij dus totaal niet zo? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.