Ga naar inhoud

Super Smash Bros 3DS and Wii U


BoemerHD

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Waarom SSB4 voor mij de beste Super Smash Bros tot nu toe kan worden; Zoals veel mensen weten worden er veel toernooitjes gehouden, voornamelijk Melee aangezien Brawl voor de meeste SSB fans een flop is. Maar wat kunnen we verwachten van deel 4? Sakurai en zijn team hebben tijdens de E3 en Nintendo Treehouse al het commentaar opgeschreven wat zij kregen, om zo de game te verbeteren naar wat zij zelf willen, maar ook de fans. Ook hebben zij hulp gekregen voor een perfecte balans van pro players. Waar zit de snelheid nu? Tussen Melee en Brawl in. En dat is alleen maar goed. Wat mensen vergeten was dat Melee een party game hoorde te zijn, tot er mensen toernooitjes mee begonnen. Niet erg natuurlijk, maar tactieken zoals L canceling waren nooit bedoeld om in de game te zitten en waren uiteindelijk dus ook een fout. Is het dan erg dat deel 4 niet zo snel is als Melee? Nee. Bij Melee ging het er te veel om om zo agressief mogelijk te zijn. Personages als Peach waren defensief, maar alsnog lag de focus te veel op het snelle aanvallen en combo's maken. Bij deel 4 zit de gameplay erg veel tussen Brawl en Melee in, wat zorgt voor meer tactiek. Er zit godzijdank geen tripping in deze game, het is interessant voor de casual spelers maar ook voor de hardcore gamers (Sheik, Fox). Melee was totaal niet strategisch, wat deel vier wel is. Geloof je me niet? Kijk maar gameplay van een pro player van Melee. Alleen wat klikken op knoppen, meer niet. Ik weet zeker dat ik hier veel haat op krijg, aangezien Melee fans Melee willen en niet open zijn voor iets nieuws. Dit baseer ik echter op E3, Comic Con gameplay en op veel previews van de nieuwste build (GameXplain). Ik heb de Wii U versie zelf nog niet gespeeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nintendo heeft besloten om Smash nog snel uit de brei(d)en met een extra stage: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/zlCfzSn4WmIIzjJDog https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/zlCfzSn4WtQZh-J9O2 De ondergronden zijn zacht en de platformen passen zich aan aan gewichtsverdelingen. Eveneens verandert de baan tijdens gevechten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik heb de Smash + Adapter bundle besteld bij Gamedumper (goedkoopste via Budgetgaming) en hun weten nog niet of ze voldoende kunnen leveren op de 28ste. Later deze week geven ze meer informatie. Ik las ergens van niet, Enzevil! :o Ik heb Smash besteld bij Yourgamezone en ga de adapter los aan Sinterklaas vragen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...