Ga naar inhoud

Super Smash Bros 3DS and Wii U


BoemerHD

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Het is nog niet over! Schijnbaar was de officiële Rayman twitter account Omni(de hoaxer) aan het volgen voor het hele leak gebeuren. Als dit een complot blijkt te zijn tussen Omni, Nintendo en Ubisoft en Rayman er wél in blijkt te zitten, dan is dit een PR-stunt van jewelste. Link voor meer details: http://www.reddit.com/r/smashbros/comments/2w7kr4/likely_the_extent_of_ubisofts_statement_on_the/coohppp
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste community leden, Ik wil graag een smash-toernooi voor de community(and friends) organiseren. Ik zou daarom graag weten of daar belangstelling voor is. Om rekening mee te houden; -Het zal in Almelo zijn(bij Enschede) -Het zal rond 12u starten, tot ~20u -Er zal patat als avond eten zijn -Ivm price support zal inschrijven €5e kosten -Zowel doubles als singles zullen gespeeld worden. Laten we onze skills meten!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 5 weken later...
  • 2 weken later...
Hoe vinden jullie Mewtwo, voor diegene die hem al hebben aangeschaft? Ik ben van plan om vandaag een eShop Card te halen om vervolgens Mewtwo (en misschien Mario Kart DLC Pack 1+2) te downloaden. €4,- is best goed te doen, maar best vaag dat je 10% van de game betaald voor één character. Maar ik vind het dubbel dik waard voor Smash, aangezien ik al talloze uren van deze (party) fighter heb kunnen genieten.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waarom maar ik krijg het met super smash maar niet voor elkaar om er goed in te worden. Online word ik altijd echt afgemaakt. Iemand nog tips? Met vrienden op de bank spelen is wel leuk want die zijn er ook niet bijster goed in en de chaos en spanning zijn echt geweldig
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net voor het eerst met mewto aangekloot! Tot nu toe ben ik nog niet echt overtuigd, hij heeft een aantal sterke moves (voornamelijk de up-throw, die is meesterlijk), maar over het algemeen vind ik het net een ballon, hij is enorm licht geworden! een goed geplaatste smash op 60% kan al genoeg zijn om een stock kwijt te raken... Verder vind ik dat mewtwo weinig combo mogelijkheden heeft, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen, voor nu ben ik iig sceptisch. Wat zijn jullie eerste impressies?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...