Incoming Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 Hallo Jumbo! 1: Er zijn samenvattingen van elke presentatie te vinden, hierin vind je ook een soort van nabespreking. Doei Jumbo! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
colinch Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 Had van mij ook wel iets meer gemogen. Vorig jaar (of het jaar daarvoor?) maakte ze per presentatie een aparte video (MS, sony, N, EA, Ubisoft etc.) De E3 is nog niet afgelopen en er zouden nog een aantal journalen moet komen dus ik denk dat er nog wel het een en ander besproken gaat worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicka187 Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 Ze moeten ook nog een blaadje verkopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
feike12 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Ja wel jammer dat ik het over pu-tv had en niet over. Zoals hier boven al staat deden ze dat eerst veel meer. Trouwens dat ik laag lvl ben een niet vaak reageer betekent niet dat ik pas net op de site ben komen kijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Incoming Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 Ik zag wat voorbij komen in een artikel van Trees over favoriete bieren, en dacht gelijk. Dat moet een Topic worden. Dus ga hier uw gang over uw favoriete of lievelings bier. De mijne:  Altijd lekker een Verboden Vrucht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Duck90 Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 Nette smaak:D Ik ben gek op le chouffe :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 La Chouffe! Belgisch bier > al het andere bier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 Leffe Blond is erg lekker. Duvel ook wel evenals la trappe dubbel. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Incoming Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 Jammer dat er geen edit knop is... maar een Pilsje gaat er altijd wel in op festivals. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Duck90 Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 Een pilsje? Zo noem ik bier gewoonlijk.. Ik doe vast iets mis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Duck90 Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 Duvel is zeer nice. Nadeel dat je op een mooie zomerse dag na 2 duvels spagetti benen heb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 Hij. En. Ik. Nemen. Elke. Keer. Een. Nieuwe. (Heineken) ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NouveauRiche Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 Qua pils Jupiler en Heinie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 Grolsch kanon smaakt elke keer weer geweldig :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CocaPepsiCola Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 Bourgondisch genieten met een Palmke, als het gaat om standaard bier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 15 juni 2013 Delen Geplaatst: 15 juni 2013 Jupiler, Hertog Jan, Grolsch of Atlas.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ploert Geplaatst: 15 juni 2013 Delen Geplaatst: 15 juni 2013 Hertog lekkerste pils. Ik drink verder geen zware bieren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Incoming Geplaatst: 15 juni 2013 Delen Geplaatst: 15 juni 2013 Of ik en m´n vrienden doen iets verkeerd.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 15 juni 2013 Delen Geplaatst: 15 juni 2013 Hertog Jan, en Corono met een schijfke citroen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyborg Geplaatst: 15 juni 2013 Delen Geplaatst: 15 juni 2013 Delirium Tremens doet het altijd erg lekker, zeker met het warmere weer. Op het moment is Raging Bitch van Flying Dog toch wel mijn lievelingsbiertje. Door dit bier ben ik helemaal verslaafd geworden aan IPA's(Indian Pale Ale, ondanks de naam is het Amerikaans/Engels bier) en andere Flying Dog bieren. Qua pils zijn Brand, Hertog Jan en Grolsch mijn favorieten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlbertHeijn Geplaatst: 15 juni 2013 Delen Geplaatst: 15 juni 2013 Hertog Jan, Alfa en Palm... Hmmm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 15 juni 2013 Delen Geplaatst: 15 juni 2013 Corona. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 15 juni 2013 Delen Geplaatst: 15 juni 2013 no Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jh1999 Geplaatst: 15 juni 2013 Delen Geplaatst: 15 juni 2013 ben nog minderjarig dus in mijn geval bavaria malt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeValk Geplaatst: 15 juni 2013 Delen Geplaatst: 15 juni 2013 Een koud Palmke gaat er altijd wel lekker in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.