Entropy Geplaatst: 28 februari 2021 Delen Geplaatst: 28 februari 2021 Ik vind dat anale gedrag rond biermerken altijd een beetje onzin. ik drink het liefst Grolsch, maar ik ga niet lopen aanstellen als iemand iets anders aanbied. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 februari 2021 Delen Geplaatst: 28 februari 2021 Ja precies! Ik drink liever wat anders dan heineken maar het is echt niet vies ofzo, er zit sowieso amper verschil tussen pils. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 februari 2021 Delen Geplaatst: 28 februari 2021 Ja pils smaakt als pils Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 februari 2021 Delen Geplaatst: 28 februari 2021 https://i.redd.it/121rn8uw22w21.jpg Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 februari 2021 Delen Geplaatst: 28 februari 2021 Dit is een van mijn favoriete kaarten van Nederland om aan buitenlanders te laten zien. Geestig om te zien dat iedereen pils van hun lokale brouwerij drinkt behalve alle losers die Heineken drinken. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 februari 2021 Delen Geplaatst: 28 februari 2021 >maar ik ga niet lopen aanstellen als iemand iets anders aanbied Hahaha in mijn familie is het altijd hommeles als iemand iets anders dan Brand of Alfa durft te schenken. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 28 februari 2021 Delen Geplaatst: 28 februari 2021 Het enige bier dat ik echt nooit meer drink is Kordaat. Van dat kutbier krijg ik echt de ergst mogelijke katers. Wat een rommel is dat zeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 28 februari 2021 Delen Geplaatst: 28 februari 2021 Eens. Al kan ik niet zo veel met Brandt. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 28 februari 2021 Delen Geplaatst: 28 februari 2021 Heb recentelijk dit boek gekocht: https://cdn.shopify.com/s/files/1/1932/5999/products/Sacred-Herbal-Healing-Beers-_overhead_800x.jpg Een aanrader. En tegenwoordig haal ik ongefilterd bier van een Duitse brouwer, hij brouwt het alleen voor een besloten kring. Wat ik ook begrijp want het is zo bizar lekker en het kost ook geen ruk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 28 februari 2021 Delen Geplaatst: 28 februari 2021 Ik tik elke acond op zijn minst 2 liger triple vier weg. Cheers Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 28 februari 2021 Delen Geplaatst: 28 februari 2021 Even wat langer tijd besteden. Ik tik op zijn minst elke dag 4 triple 10% bier weg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 28 februari 2021 Delen Geplaatst: 28 februari 2021 Cheers Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 28 februari 2021 Delen Geplaatst: 28 februari 2021 The Rock houdt het graag simpel, gewoon een ijskoude Juup Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 11 maart 2021 Delen Geplaatst: 11 maart 2021 Netjes, netjes. Bier word ook pas leuk vanaf een procent of 8... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 11 maart 2021 Delen Geplaatst: 11 maart 2021 Daarom drinkt The Rock zijn Jupiler ook altijd alleen per 2 flesjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 11 maart 2021 Delen Geplaatst: 11 maart 2021 Heineken klapt er bij The Rock ook altijd op qua katerbier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 11 maart 2021 Delen Geplaatst: 11 maart 2021 Heineken gaat proberen Hertog Jandrinkers te kapen met Birra Moretti maar dat spul gaat €20 per krat kosten. Dat is mij toch wel te gortig voor m'n pils. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 11 maart 2021 Delen Geplaatst: 11 maart 2021 Cheers!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 11 maart 2021 Delen Geplaatst: 11 maart 2021 >Daarom drinkt The Rock zijn Jupiler ook altijd alleen per 2 flesjes. Ja want het percentage gaat dan ineens omhoog of zo..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 12 maart 2021 Delen Geplaatst: 12 maart 2021 Dat niet, maar jouw IQ wel omlaag.. als je The Rock nu nog niet kent vriendelijke vriend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 30 april 2022 Delen Geplaatst: 30 april 2022 (aangepast) Een schop voor alle probleemdrinkers. Mocht iemand op untappd zitten, dan kun je mijzelf en @roastednerddaarop vinden. Zelf ben ik op dit moment een "wheat barley wine" van een lokale brouwerij aan het drinken. Maf spul, heeft wat weg van la trappe quadruppel maar dan minder lekker. 30 april 2022 aangepast door Avant-La-Lettre Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 30 april 2022 Delen Geplaatst: 30 april 2022 (aangepast) Laatst ben ik trouwens in de lokale bierwinkel de enige Britse trappist tegengekomen, "Tynt Meadow". Verassend lekker spul, en niet Nederlandse / Belgische trappisten zijn altijd een leuke noviteit. 30 april 2022 aangepast door Avant-La-Lettre Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 2 mei 2022 Delen Geplaatst: 2 mei 2022 Ik drink alleen remvloeistof. Dan kan ik stoppen wanneer ik wil. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.