Reb3nga Geplaatst: 3 augustus 2020 Delen Geplaatst: 3 augustus 2020 Wordt er nog wat gerstnat genuttigd hier heren?? Volgende week in Zeeland dit blondje nog eens doen in de Stadsbrouwerij https://stadsbrouwerijmiddelburg.nl/____impro/1/ROB/BIERSOORTEN/SBM0528_STADS_SQ600.jpg?etag=%222d3bda-5ed11ed8%22&sourceContentType=image%2Fjpeg&quality=85 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 3 augustus 2020 Delen Geplaatst: 3 augustus 2020 The Rock blijft zweren bij een goeie koude Juup Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 3 augustus 2020 Delen Geplaatst: 3 augustus 2020 Momenteel altijd weer een kratje Brand's op voorraad als standaard pils.. Maar momenteel met het lekkere weer veel IPA's aan het uitproberen van verschillende merken. Brouwerij Kees en Het Uiltje de lekkerste die ik tot dusverre heb kunnen scoren... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 3 augustus 2020 Delen Geplaatst: 3 augustus 2020 Corona Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BassieNator Geplaatst: 20 augustus 2020 Delen Geplaatst: 20 augustus 2020 Wieninger Bier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lagerkip Geplaatst: 21 augustus 2020 Delen Geplaatst: 21 augustus 2020 https://i.postimg.cc/7Ytg2ZPG/beer-delirium-tremens-bottle.png Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LolindirLink Geplaatst: 22 augustus 2020 Delen Geplaatst: 22 augustus 2020 Hertog Jan, of als goedkoper alternatief Keizerskroon. Maar eigenlijk hou ik niet van piswater, wel fan van Disaronno. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bkmeijer-2 Geplaatst: 24 augustus 2020 Delen Geplaatst: 24 augustus 2020 Kordaat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 27 augustus 2020 Delen Geplaatst: 27 augustus 2020 Dat is echt het meest verneukte bier dat ik ooit op heb. Krijg daar al hoofdpijn van TIJDENS het drinken. Ken meerdere mensen die daar last van hebben, wat een rommel is dat zeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 27 augustus 2020 Delen Geplaatst: 27 augustus 2020 Klok bier op kamertemperatuur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 27 augustus 2020 Delen Geplaatst: 27 augustus 2020 De zomer lijkt voorbij, tijd om weer eens wat lekkere "Porters" en "Imperial Stouts' op voorraad te halen. ^^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 27 augustus 2020 Delen Geplaatst: 27 augustus 2020 Je bent wel een lekkere stoutert he ;) Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 29 augustus 2020 Delen Geplaatst: 29 augustus 2020 https://images7.alphacoders.com/100/1006013.jpg Bazen bier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 30 augustus 2020 Delen Geplaatst: 30 augustus 2020 laatst weer eens een De Koninck op, was wel erg lekker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 2 september 2020 Delen Geplaatst: 2 september 2020 Een Gladiator van Gulpener gaat er ook altijd goed in! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vapoiser Geplaatst: 5 september 2020 Delen Geplaatst: 5 september 2020 La Chouffe blond. Heerlijk fruitig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 De Gulpener Herfstbock smaakt ook dit jaar weer verrukkelijk. ^^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LuckyGamer-2 Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 De Cornet Smoked met de serving ritual is wel echt een goede dit jaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 Bedankt voor de tip, snel ergens een paar flesjes zien te scoren! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 9 oktober 2020 Delen Geplaatst: 9 oktober 2020 ik snap opeens waarom bier zo lekker is na zoveel jaar sporadisch drinken heb ik nu eindelijk het gevoel van kut ik wil meer en het bier is op dit gaat de goede kant op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LuckyGamer-2 Geplaatst: 12 oktober 2020 Delen Geplaatst: 12 oktober 2020 Vrijdag de Duvel Barrel Aged No.5 Rum edition gehad. Man wat was die heerlijk! Echte aanrader voor diegene die hem nog ergens weet uit te halen. https://www.biernet.nl/images/nieuws/70908-Duvel%20Barrel%20Aged%20Batch%205%20The%20Rum%20Edition.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 12 oktober 2020 Delen Geplaatst: 12 oktober 2020 Cola Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 13 oktober 2020 Delen Geplaatst: 13 oktober 2020 Ban! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 15 oktober 2020 Delen Geplaatst: 15 oktober 2020 ja erg lekker die gulpener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ozzy-2 Geplaatst: 26 februari 2021 Delen Geplaatst: 26 februari 2021 Hee, leuk topic! :D Wat van mijn favorieten uit verschillende stijlen: Witte Trappist, Dommelsch, Punk IPA, La Chouffe, Postel dubbel, Le Fort tripel, Bloedbroeder, BOCKS en Blubberdikkejetser. Van de laatste drie heb ik zelfs een likeur gemaakt. Ja, ik hou van Kompaan :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.