DunneDraak Geplaatst: 15 februari 2018 Delen Geplaatst: 15 februari 2018 Cornet nog steeds Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 18 februari 2018 Delen Geplaatst: 18 februari 2018 Cornet nu pas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 19 februari 2018 Delen Geplaatst: 19 februari 2018 >Heb je toch nog ooit een kut in je mond gehad. Deze is nice. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 19 februari 2018 Delen Geplaatst: 19 februari 2018 >https://i.imgur.com/AE4FB6R.jpg Wacht, is Hellraidermike een meisje? Ik had al die tijd kunnen haatneuken en ik wist het niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 19 februari 2018 Delen Geplaatst: 19 februari 2018 Nee het is niet zijn eigen foto. Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 19 februari 2018 Delen Geplaatst: 19 februari 2018 Lekker he Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 19 februari 2018 Delen Geplaatst: 19 februari 2018 >>Ik ben Hellraidermike niet kut. Is dit serieus je argument? Ben je nou echt zo dom? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 20 februari 2018 Delen Geplaatst: 20 februari 2018 Proef alleen de vanille smaak niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 5 augustus 2019 Delen Geplaatst: 5 augustus 2019 Vandaag bier gebrouwen. Over een paar weken rapporteer ik of het smaakt. Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 7 augustus 2019 Delen Geplaatst: 7 augustus 2019 Ik ga er later dit jaar ook aan beginnen. In maart heb ik een stel hopplanten gepoot die het behoorlijk goed doen, dus hopelijk kan ik straks bier brouwen met mijn eigen hop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 8 augustus 2019 Delen Geplaatst: 8 augustus 2019 Dors Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 augustus 2019 Delen Geplaatst: 8 augustus 2019 ik heb ook wel eens bier gedronken :) Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 8 augustus 2019 Delen Geplaatst: 8 augustus 2019 Hip Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 8 augustus 2019 Delen Geplaatst: 8 augustus 2019 Affligem man. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 8 augustus 2019 Delen Geplaatst: 8 augustus 2019 Delirium, maar een La trappe Isi d'or gaat er ook wel in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 9 augustus 2019 Delen Geplaatst: 9 augustus 2019 gatverdamme man. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 9 augustus 2019 Delen Geplaatst: 9 augustus 2019 Altijd lastig om een favoriet te kiezen....karmeliet denk ik? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 10 augustus 2019 Delen Geplaatst: 10 augustus 2019 Elke tequila bier of die nou bij de ah, lidl of aldi gehaasld is. Ook die ene belgische kriek van ah van 1,20 is echt lekker. De duurde kriek van liefmans van 2,00 vind ik minder lekker dan die van 1,20. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 10 augustus 2019 Delen Geplaatst: 10 augustus 2019 Het hijgend hert in vijlen is wel een chille plek om even een biertje te drinken, ben er maandje geleden geweest toevallig, en nu ga ik binnenkort werken in vijlen ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 23 augustus 2019 Delen Geplaatst: 23 augustus 2019 https://cdn.webshopapp.com/shops/14433/files/95396339/flying-dutchman-more-complicated-than-your-girlfri.jpg Vorig weekend deze ontdekt, wauw, wat een smaaksensatie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 23 augustus 2019 Delen Geplaatst: 23 augustus 2019 https://www.flyingdutchmanbrewingcompany.com/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 17 februari 2020 Delen Geplaatst: 17 februari 2020 Dit hoort natuurlijk gewoon Het Tapvoer Topic te heten. Afijn, toffe bieren dan maar: -La Trappe Isi d'or, standaard, maar altijd een goeie starter. Lekker fris zonder dat het direct zo'n glas cassis wordt zoals bij kriek. -Delirium Tremens -Barbãr Blond Ook een leuk is Broeder Jacob Double Espresso, een bruin bier vol met koffie. Perfect als oppepper na bijvoorbeeld een etentje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
koskola Geplaatst: 17 februari 2020 Delen Geplaatst: 17 februari 2020 Liquid Desserts 08 - Salted Fudge Hazelnut Brownie Porter Smaaksensatie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oolong Geplaatst: 17 februari 2020 Delen Geplaatst: 17 februari 2020 Goose Island IPA Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 17 februari 2020 Delen Geplaatst: 17 februari 2020 Ik ben een fan vqn Bird Brewery :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.