Ga naar inhoud

Wat eet en drinkt men tijdens het gamen


PenTa

Aanbevolen berichten

  • Reacties 201
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Buiten hun technologie die ze afgelopen E3 hebben getoond, wil ik ook nog toevoegen dat ik denk dat er meer naar iets met Cloud/streaming gaming gaat gezien worden, of in ieder geval de mogelijkheid om het te integreren. Het zou zomaar de laatste generatie klassieke consoles kunnen zijn voor alle schijfjes weggaan (in 5-6 jaar gebeurt er erg veel). Daarom gok ik dat de bedrijven zullen zoeken naar manieren om dit goed op hun platform te blijven bieden, misschien op een manier zoals OnLive of Gakai, maar dan eentje die werkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de ontwikkelaars juist voort gaan borduren op wat ze nu al doen, e.v.t. met toevoegingen als cloud-gaming en smartglass. De meeste Gamers kijken toch vooral uit naar grafische geilheid (ik ook). Die cloud-gaming shit kan me gestolen worden, noem me conservatief, maar ik heb t liefste een doosje met een glimmend schijfje in mijn poten. tenslotte hoop ik dat de consoles straks eindelijk weer de (grafische) power van de game-pc's van dit moment gaan krijgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Microsoft de kant op gaat nijgen van Nintendo. Dus meer kinekt en minder hardcore. Ze zullen zich bij Microsoft zich dan ook niet al te druk maken over de grafische kracht van de console maar vooral over allerlei aparte nieuwe features. Sony gaat denk ik proberen de krachtigste console neer te zetten. Naar mijn idee gaan ze zich dus ook meer richten op de hardcore gamers dan dat Microsoft gaat doen. Die strategie heeft ze namelijk de afgelopen tijd flink geholpen. Verder denk ik dat er meer mogelijkheden zullen komen voor het upgraden van je console. Dus niet alleen je harde schijf vervangen, maar op langer termijn ook geheugen toevoegen. Misschien zelfs het vervangen van de grafische kaart speciaal voor de tv's met een 3,840 - 2,160 resolutie
Link naar reactie
Delen op andere sites

(Ik blijf lekker bezig vandaag, ik ben nou eenmaal nieuwsgierig, en vind de nieuwe site gewoon te tof om bij weg te gaan.) Tijdens een goede gamesessie haalt de echte gamer natuurlijk specifieke drankjes en hapjes. Bestel je een pizza, of ga je voor een pak gevulde koeken of bus Pringles? En doe je daar een biertje bij, pak je iets sterkers of juist wat fris om scherp te blijven? En als je écht lang doorgaat, doen we koffie of Red Bull? Bij gebrek aan beter heb ik de categorie Film en TV maar even gekozen. Ja, nee, geen idee waarom.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf houd ik het meestal op een lekkere bak nootjes (pecan, macadamia, hazel, cashew, pinda, wal, omnomnomnomnomnomnom), en sinds afgelopen week heeft de Jumbo om de hoek Mountain Dew, dus dat zie ik hier wel regelmatig bij de consoles en de PC verschijnen. High-fructose-corn-syrup-for-the-win!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal een soort honing-sesam koekjes van de kruidvat om de hoek, Dat spul is vreselijk lekker en laat zo goed als geen kruimels los. Wel zo leuk boven men toetsenbord. Het maakt ook goed dorstig dus daarbij komt meestal gewoon koud water of cola. Tijdens een coöp-avondje is het echter de klassieke pizza en bier, aangezien er dan toch zelden serieus gegamed wordt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet bekennen dat ik uitkijk naar de nieuwe consoles. Geen idee waarom eigenlijk, de huidige generatie gaat nog genoeg tofs brengen. Althans, voor mij persoonlijk wel. Dragon Age 3 Final Fantasy XIII-3 en versus XIII bijvoorbeeld. Maar toch ben ik benieuwd naar de next gen consoles. Misschien ook wel om dat dit waarschijnlijk de laatste in hun soort zullen zijn?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doordeweeks eet ik geen tussendoortjes, drink ik alleen limonade of thee. Maar in het weekend, dan zijn de gamesessies een stuk langer en dan ga ik dus aan de monster energy! En Pepsi kick en meestal m&m's en vrienden die langs komen nemen vaak ook wel chocola of iets dergelijks mee. Chips is ook lekker maar de vette handen zijn weer lastig met controllers, dus eigenlijk zijn m&m's de perfecte gamer snack :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...