Ga naar inhoud

Waarom wel Playstation 4?


JustKloesoe

Aanbevolen berichten

Hoewel ik op het moment voor Xbox One ga op t moment, hier wat redenen waarom ik misschien een PS4 zou kopen: -exclusives (de rest speel ik op de pc) -goedkoper -mogelijk een vita bundel voor €500 -microsoft die Halo op de pc uitbrengt (hoop dat dat weer gebeurd en met titanfall en spark die ook naar pc komen zou het me niet verbazen)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 351
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb wel facebook dus voor mij maakt het niet uit maar ik begrijp wat je bedoeld. Niet iedereen heeft facebook en het zou dus een beetje vervelend zijn voor die mensen als ze dat dan niet kunnen. Ik denk niet dat het verplicht zal zijn maar ik denk dat er een paar opties op je interface (niet allemaal) gelocked zullen zijn als je hem niet connect.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet fanboyistisch bedoeld, maar wat maakt de PS4 eigenlijk uniek vergeleken met Xbox One. Heel leuk dat ze alles wat MS doet beter doen, maar ik mis grote features die MS niet heeft. De Xbox One staat met zijn multi tasking en tv toch een punt voor qua featureset. Dus wat zijn nou echt de grote features die MS niet heeft, maar Sony wel? Ik vind het op t moment meer een PS3.5 lijken. Naast DVR, meer kracht en een betere controller lijkt het verschiil met de PS3 niet erg groot.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Erietje, probleem ( bij mij) is dat veel van de "grote" maar stiekem tegelijk kleine, behalve de tv gebeuren das best groot alhoewel veel van die dingen niet kunnen gebruiken in nl, mij niet intereseren. En ik hoef ook niet volledige grote big ass nieuwe features. Ik vind niet dat next gen pas next gen is als het nieuwe shit bevat. En ik ben niet de enigste want Micro probeerde dat DRM gebeuren en veel mensen zijn. Er nog niet klaar voor. Besidea, ps4 heeft zoals je al zei ook een paar kleine leuke nieuwe features zoals streamen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, ik hou ervan om reacties te lezen op artikelen op IGN UK en ik zag een mening van iemand die me liet denken aan wat jij zei. Het is wel een sterke mening. I think PS4 is by far the biggest change in the NEXT gen. X1 without the kinect features is just a X360 Now. PS4 architecture was completely redesign and the Horsepower is brutal. The OS is new and the way it works is a BIG jump from what PS3 was. PS4 was built with social multiplayer in mind. That is a vision that was not implemented in PS3 and thats why X360 was better for MP. Some fanboys still think that Xbox is better for MP when that is not the case anymore. PS4 has all the MP features and even more than X360 had. So now both console are focus on MP features to make for a better online experiense.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarin Sony zig naar mijn mening meer in onderscheid is dat ze de nadruk leggen op de gamer en niet op een multitaskingapparaat. De consoles draaiden altijd om het gamen en ook al zijn er misschien mensen die dat wel willen; ik als gamer hoef al die onzin niet op mijn console en al helemaal niet als het op zo'n manier gepresenteert wordt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...