Ga naar inhoud

Waarom wel Playstation 4?


JustKloesoe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 351
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mensen zeggen wel dat Xbone meer Exclusives heeft maar de helft van de aangekondigde Xbone exclusives is nog alleen maar een trailer van te zien zoals bij Halo 5. Zo kan Sony ook Uncharted 4 en Last of Us 2 trailers tonen van 30 seconden lang en hatsflats 2 exclusives erbij. Ik weet dit is een beetje een fanboy post maar het is wel waar in mijn ogen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij is het een principekwestie geworden. Ik had de aankondiging van de nieuwe xbox met koeieletters in mijn agenda staan en ik ging toen het zover was ervoor zitten in mijn handen knijpend van opwinding. Wauw, daar staat ie! de Xbox One heet ie!! Wauw! Wat..is ie.... lelijk!!! Ach wat maakt het uit dat ie eruit ziet als een verbrandde grote broer van de NES, laat maar zien wat ie kan!! Joepie in kan straks Skypen, TV kijken en oh ja btw je kan ook nog gamen en dat allemaal tegelijk. Ten eerste kijk ik geen TV, ik skype wel op mijn PC en waarom zou ik dat in vredesnaam tegelijk moeten willen kunnen? Dan komt er ook nog eens bij dat ze je games niet willen geven die je koopt en dat je (bijna) altijd online moet zijn? Nou mijn zeer gewaardeerde medegamers; Ik speel al bijna 10 jaar op de xbox/360, maar na deze fuckover heb ik mijn 360 op marktplaatst gezet met alles erop en eraan en er een PS3 voor weer gehaald, ik sta het niet langer toe dat MS mij op deze manier behandeld want ik ben een man van principes en respect en ook al hebben ze hun woorden terug genomen, ik ben voor altijd weg bij MS, als ik een auto koop bij een dealer en hij zegt dat ik'm wel mag hebben maar dat ie op zijn naam geregistreerd moet blijven staan dan zei ik ook; MZZL!!!!! Daar komt nog eens bij dat ik de PS4 gewoon veel en veel mooier vindt dan de Xbone en hoewel ik Halo ga missen en zal moeten wennen aan de controller van de PS, ga ik nooit meer terug.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Paar reden waarom ps3 controller beter is. Duelshock Sixaxis ( of hoe je dat schrijft) Hoe hardt je op bijvoorbeeld x drukt wordt geregistreerd. Achterste Schouder knopen zijn flexibeler Werkt op accu En Zelf vind ik hem persoonlijk beter in de hand liggen maar goed dat is heel persoonlijk.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sjart zoals ik al zei ik ben iemand van principes. Als ik er achter kom dat een bedrijf met wie ik zaken doe (en in principe doe wij dat) van plan is mij te naaien bij mijn volgende contract wat een half jaar later in gaat ga ik niet wachten tot dat half jaar om is. En al zeggen ze dat ze dat niet meer gaan doen omdat ze weten dat ze me anders als klant kwijt raken dan zeg ik nog steeds de mazzel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor vaak dat PS+ een enorme voordeel is voor de PS4, maar ik denk dat PS+ in de toekomst vies tegen gaat vallen. Ik heb nu PS+ en ik ben er erg blij mee :3, maar ja, PS+ is nog niet verplicht en het is niet de meerderheid die PS+ heeft. Bij de PS4 is de Ps+ verplicht, althans voor de multiplayer, daarom heeft de grote meerderheid Ps+ als se Ps4 uitkomt. Alleen twijfel ik echt of PS+ zo goed blijft, sony is de allerliefste niet en weet dat bijna iedereen PS+ zal hebben. Ik denk daarom dat Sony matige games gratis zal stellen voor de PS4, zijn er meer mensen hier die ook zo denken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en nee. Ja omdat er inderdaad veel meer PS+ subscribers bij komen. Nee omdat ik niet denk dat ze alle trouwe PS+ gebruikers die al jaren lid zijn ineens hard naaien. En ik heb eens opgelet met de spellen die voor PS+ komen. En het viel me op dat het altijd spellen zijn die kapot veel DLC hebben. En ik denk dat Sony daarom elke keer met die redelijk nieuwe spellen komt omdat mensen alsnog massaal de DLC halen van de gratis games. Waaronder ikzelf.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...