Ga naar inhoud

Waarom wel Playstation 4?


JustKloesoe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 351
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vooralsnog vind ik het voordeel van de PS4.... de reputatie van de voorgaande consoles. Want voor meer als InFamous loop ik nu nog niet warm. Maar ik weet vanuit de voorgaande generaties dat Sony even op gang moet komen maar dat daarna er toffe titels komen. Toch hoop ik al op een paar toffe aankondigingen op de de GamesCom waar ik blij van word.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voornaamste reden is dat ik de PS3-controller veel prettiger vind dan de 360-controller, ik heb namelijk weinig grip op de 360 controller waardoor ik hem dus heel stevig vasthoud waardoor ik al snel kramp in mijn handen krijg. Daarnaast natuurlijk de exclusives(ik vind de Sony exclusives de beste van deze generatie). En voor de rest, mijn niet-keusdoorslaggevende redenen: 100euro goedkoper en mooier design van de console.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan pc niet met console vergelijken. Niet iedereen heeft het geld en de zin om minstends 1 keer per 2 jaar te upgraden. En als je een pc wilt gaan bouwen dat hetzelfde kan als de ps4 ben je wel wat meer geld kwijt als 400 euro. Dus qua prijs/prestatie zijn consoles beter.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...