Ga naar inhoud

Jouw Gameroom!


markieneter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 371
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

TV (Samsung) 32 inch(redelijk oud) Xbox 360 PS3(maar logeert meestal bij me broer) Turtle Beach Ear Force X41 headset Tritton Trigger stereo headset Halo 4 Edition(gewonnen me halo XL forge prijsvraag) Asus K55A SX644H(laptop) Rapoo E9080(wireless toetsenbord/touchpad) Playstation 2 Gamecube PSP Nintend Gameboy Advance SP en DS Light JVC Geluidsset(weet verder niet hoe die heet) en natuurlijk een shitload aan games, collectibles en posters.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Samsung 40" Full HD LED TV. Acer XC600. Ik game (bijna) nooit op PC. Packard Bell iMedia ofzo. (halfdood). Packard Bell monitor ( echt zo een gare geen breedbeeld ding) Playstation 3. 2x Xbox 360 (de ene leest geen CD's meer) Logitech surround sound ding. En exact dezelfde Bureaustoel als markieneter. En heel wat games natuurlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Philips 37" Full HD TV(tevens mijn pc-monitor) z323 Logitech speakers PC(Xeon E3 1240v2 3,4Ghz, 8GB, Sapphire 7870Ghz Editie, 120GB ssd, 2GB HD, Asrock B75 Pro3 Mainboard, een G500 muis en een HHKB Professional 2 Keyboard) Playstation 3 Xbox360 Nintendo Entertainment System Ergens onder een laag stof een Wii Een lekker groot bureau met een erg relaxte bureastoel En GEEN airconditioning :(
Link naar reactie
Delen op andere sites

Urgh. 23 inch scherm 1680xnogwat scherm 5.1 geluidsset Gitaar Ideale neukstoel Tweepersoonsbed waar vier mensen op kunnen Deken met tijgerprint (pimpin' enzo) Twee kussen Een game PC Atari 2600 x2 Philips nogwat Sega Master System 2 Sega Megadrive 1 Sega Megadrive 2 PS1 PS2 x5 PS3 PSP GB GBA GBA SP NES SNES N64 GameCube x2 (1 kapotte) XBOX XBOX360 (ligt los, moet ik nog fixen) Hoop games natuurlijk Films CD's LP's

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...