Ga naar inhoud

Jouw Gameroom!


markieneter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 371
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
pc 3DS DSI xl PS3 gameboy pocket gameboy Original grey PS2 Laptop turtlebeach Ear Force PX51 posters van Gta V, animal crossing, RDD en batman, mario, Zelda en pikmin en een van battlefield. wii batman arkham city collector's edition statue Assassin's Creed 3 Connor/Frontier statue! een paar mario knuffels en angry birds knuffels.
Link naar reactie
Delen op andere sites

pc 3DS DSI xl PS3 gameboy pocket gameboy Original grey PS2 Laptop turtlebeach Ear Force PX51 posters van Gta V, animal crossing, RDD en batman, mario, Zelda en pikmin en een van battlefield. wii batman arkham city collector's edition statue Assassin's Creed 3 Connor/Frontier statue! een paar mario knuffels en angry birds knuffels.
Link naar reactie
Delen op andere sites

pc 3DS DSI xl PS3 gameboy pocket gameboy Original grey PS2 Laptop turtlebeach Ear Force PX51 posters van Gta V, animal crossing, RDD en batman, mario, Zelda en pikmin en een van battlefield. wii batman arkham city collector's edition statue Assassin's Creed 3 Connor/Frontier statue! een paar mario knuffels en angry birds knuffels.
Link naar reactie
Delen op andere sites

pc 3DS DSI xl PS3 gameboy pocket gameboy Original grey PS2 Laptop turtlebeach Ear Force PX51 posters van Gta V, animal crossing, RDD en batman, mario, Zelda en pikmin en een van battlefield. wii batman arkham city collector's edition statue Assassin's Creed 3 Connor/Frontier statue! een paar mario knuffels en angry birds knuffels.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 mega kast van 3m breed bij 2m hoog met 2 beeldschermen 1 oldscool beeldbuis voor de oudere gameconsoles en 1 samsung flatscreen, ps1 t/m ps3, alle nintendos behalve de wii U, alle Sega`s, Xbox en de 360, alle handhelds(lynx gamegear ds, etc...) colecovisions vectrex,commodores,spectrums, en heel veel kabels....en aan de zijkanten van de kamer een paar grote bakken voor controllers, sturen en alle extras.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
Here goes: vroeger had ik ook een klassieke gameroom, met vrijwel elke ooit uitgebrachte console, uit elke regio, in elke mogelijke variant (hello Kitty versies, final fantasy versies, yakuza versies etc, je kent ze wel) in originele verpakking en 90% sealed en niet uitgepakt. En lading games erbij. Inmiddels heb ik dit alles verkocht en heb ik en zijn mijn consoles beperkt tot de woonkamer aan een burgerlijke 55" met hieraan een PS3, Xbox360 en een Wii U. En een PS4 en Xbox One op komst. Mijn gameroom is inmiddels omgetoverd tot Arcade room (hoe gek het ook klinkt, ten opzichte van mijn eerste console verzamelingswoede is dit een grote ruimtebesparing, een paar honderd consoles in doos neemt nogal wat ruimte in beslag), met hierin de volgende gerestaureerde arcade machines in nieuwstaat (Arcade is al jaren mijn grote passie, met name de Sega machines). Ik wissel nogal eens, ik denk al met al de afgelopen 3 jaar een stuk of 100 verschillende arcade machines en flipperkasten gehad te hebben. Wat ik nu heb staan, als vaste machines (in nieuwstaat) zijn: - Daytona USA twin (JAP), mijn fav game of all time - Afterburner Climax cabinet (zonder motion, heb ik ook gehad maar was massive) - Sega Lindbergh LCD cabinet met Virtua Fighter 5 - Sega Lindbergh LCD cabinet met Virtua Tennis 3 - Transformers Autobot LE flipperkast. En als 'wisselkasten' (lees, ff gamen en opknappen en dan mogen ze weer weg) heb ik momenteel een Sega Scud Race twin en 2 Sega Naomi kasten met wisselende Naomi games.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens kijken... Dikke Sony Full HD TV. Dikke Chille Bank. Nintendo 64. Nintendo Gamecube. Nintendo Wii. Nintendo Wii U. PlayStation 2. PlayStation 3. En binnenkort een PlayStation 4. (Dan nog oude DS, DS Lite, PSP, Gameboy Color, Gameboy Advance SP ergens...) M'n Nintendo 3DS en PlayStation Vita liggen vaker in de woonkamer dan in de gameroom. Daarboven op liggen er ook nog 2 oude PC's... Maar daar zit ik nooit op. Ik zit dan op m'n Multimedia / Gaming laptop. Maar die ligt trouwens ook veel vaker in de woonkamer...

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.google.nl/search?safe=off&hl=nl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1366&bih=667&q=master+gameroom&oq=master+gameroom&gs_l=img.3...388.2542.0.2672.15.11.0.4.4.0.81.768.11.11.0....0...1ac.1.31.img..4.11.703.CY2L3tO29F4#hl=nl&q=game+room&safe=off&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=P32jgpb7QB1LGM%3A%3BsqikIAOHkFuEVM%3Bhttp%253A%252F%252Fintradayfun.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2010%252F12%252Fgames_room_6.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fintradayfun.com%252F2010%252F12%252Ffantastic-games-room-design-gaming-room-game-room-setup%252F%3B550%3B319
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...