Ga naar inhoud

Jouw Gameroom!


markieneter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 371
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

het lukt mij niet via de site foto's toevoegen :( maar dit staat er : 55 inch samsung full hd led tv 46 inch sony full hd led internet tv(is van me huisgenoot) playstation 3 -2 keer xbox 360 -2 keer playstation 1 playstation 2 hp pavilion 17 laptop gewoon standaard ding msi gt70 gamelaptop(ook van me huisgenoot) chille bank en een luie stoel kleine koelkast(zon camping model voor in de caravan)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
42 inch LED LG Full HD 23 inch LED MTLogic Full HD (gebruik ik voor mijn pc) PlayStation 3 slim 320gb PlayStation 4 Xbox 360 250gb Nintendo 64 Nintendo Wii en een Nintendo DS Lite, Nintendo 3DS XL en een PS Vita maar die horen eigenlijk niet bij mijn gameroom. Ik ben er heel tevreden mee alleen wil ik graag nog een surround-set en een goede gamepc.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn mancave bevat: TV en Geluid: 42" Plasma LG. Logitech Z623. Tritton Warhead 7.1 (Halo 4 edition) Ik kan m'n setup aan m'n mixer gooien, dan heb ik er nog 2 KRK RP6jes bij. Consoles: Xbox 360 (Slim 250gb) Xbox ONE Nintendo Wii Nintendo Wii U SNES (In de vitrine) N64 (In de vitrine) Daarnaast heb ik nog een MBP 15" waar ik af en toe COD2 of COD4 op speel en een Nintendo 3DSXL. Ook heb ik overal figurines geplant van een Claptrap en Psycho tot aan RAAM die KIM neer steekt. Al met al heb ik niets te klagen. M'n TV zou een upgrade kunnen gebruiken, maar Plasma gamed zo fijn aan de ogen vergeleken met LED.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
**Bump** Ik krijg een nieuwe kamer, die ik helemaal zelf in mag inrichten. Zie hier de plattegrond; http://i.imgur.com/LuNnnqX.png Ik kies voor baksteen behang, om een wat mannelijkere en grovere sfeer te creëren. http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/behang/article13738464.jpg Dit behang komt op de verticale muren. De horizontale zullen room wit geschilderd worden. Mijn PC komt op me bureau te staan, net zoals de PS2, PS3, PS4, Wii (U). Uiteraard als ik een xBox One wil kopen, zal die er ook tussen staan. Daarboven zal een tv hangen (Philips 42pfl4208) Nog een New York schilderij aan een van de muren (weet nog niet zeker welke, ik denk boven de bank). Ik weet alleen niet waar ik me games ga doen. Zit er over te denken om een soort boekenrek aan de muur te timmeren, alleen dan ipv boeken games er op te plaatsen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...