Reb3nga Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Eergisteren afl. 11 gezien...miss niet de afl. met de beste actie maar ik vond het echt in-tens! Vooral het gesprek tussen Skyler en Hank was echt heel sterk. Niet verwacht dat s5 zo goed zou worden.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Afl.10* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assassin1234 Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Net aflevering 11 gezien, leuke aflevering en het einde van deze aflevering vond ik wel spannend makend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 27 augustus 2013 Delen Geplaatst: 27 augustus 2013 Ik begrijp het ff niet. Hoe had Jesse ineens die ingave dat Walt van alles heeft uitgespookt? Ik vond het een vaag stuk, en naar mij idee wordt er nu gehaast gewerkt. Want ineens is Jesse boos op Walt, weet hij dat Walt Mike heeft gedood en dat hij Brock heeft vergiftigd. Het ging me allemaal te snel, ik heb het een paar keer terug zitten kijken maar kan er geen touw aan vastknopen. Ineens weet die gozer alles. Die actie met die video was btw geniaal. Hij naait Hank er keihard bij, als hij wil. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Jesse gaat sowieso dood nu. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 http://www.forbes.com/sites/allenstjohn/2013/08/26/breaking-bad-511-recap-the-case-of-the-missing-backstory-or-wtf-did-jesse-realize-about-the-ricin-cigarette/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
geizelss Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 nnnndus.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaas123123 Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Wat is dat voor account naam Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
guy1996 Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Domme, domme mensen die dit proberen! Serieus.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Sterf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M4st3rb0b Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 je hebt het filmpje niet eens gekeken of wel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 WAJOWWW HET WERKT GEWOON OMFG#~#~#~@#!!!!@!@!@!@!@!@!@!@!@!@!@!@#!@$#!@$@#%$@#%@#%@#%!@#%!#@%!@#%#$^%$&%$U@^($QANGEK: V:K Q#N@Oj423p1ij41230h4uio132bi4b2jkbrjkwebjkrbwejkrbqwejkbrjkqwbrkwbkrwejkrbwejk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cpt Smokey Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 http://media.gtanet.com/gtaforums/images/html/emoticons/anuj_cop.gif Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ploert Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Dat nieuwe wapen de "hammer" is wel bruut. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LORD_AH Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 NIET DOEN! MAAR ALS JE JE COMP KAPOT WIL , DOEN Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Nu je het er over hebt, klanten bellen wel eens met "ja, mijn vriend heeft GTA V al" of "bij de andere gamewinkel verkopen ze hem al", en dan vragen of wij (Game Mania) het ook al willen verkopen. Alsof we achterlijk zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 De mensen die de klassieke ''Je hebt virus verkeerd gespeld''-grap maken, of een variant daarop, hebben duidelijk niet de moeite genomen om het filmpje te kijken. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MurdaaTurk Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Ik heb hem wel een dag eerder. Net als elke andere spel. Dat is het chille van kleine bedrijfjes ipv die grote winkels als Media Markt, Saturn, Bart Smit, Intertoys en Game Mania enzo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 28 augustus 2013 Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Ja, die houden zich minder aan reglementen enzo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Ik ben bij, heb de 4 afleveringen gekeken. Ik heb het idee dat er te weinig ruimte is om er een mooi einde aan te breien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 Ok na aflevering 12 te hebben gezien denk ik dat Jesse sowieso doodgaat nu. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 Jesse gaat niet dood. Walt is te laat met de actie, hij zal moeten opgegeven. Er moet inderdaad iets drastisch gebeuren wil Breaking Bad een goed einde krijgen, want zoals het er nu naar uit ziet wordt het een haast klus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeTwan Geplaatst: 9 september 2013 Delen Geplaatst: 9 september 2013 Als ze een tientje zouden vragen om de nieuwe aflevering 6 dagen eerder te zien zouden ze nu miljarden verdienen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 Holy fuck... telkens denk je, aah het gaat nu zo eindigen en dan gebeurd er weer iets waarvan je denkt dat het niet kan, en het lukt ze. Wie deze scripts schrijft en het uitwerkt verdient alle onderscheidingen die je maar kan bedenken, wat een belachelijk goede serie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MurdaaTurk Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 Het einde van ep. 13, gewoon wauw. Ik ben nu meer hyped voor de volgende aflevering dan voor GTA V. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.