Ga naar inhoud

CdAB 26 [XXVI] Gele Piet is ook racistisch!


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Wie Eminem nu nog steeds goed vindt snapt er niks van. Niet dat ik hem vroeger zo tof vond, maar dit is al helemaal kut. Slimshady stijltje misschien, maar dan met je minst-favoriete saus eroverheen. Ik vond eminem op rap god gewoon goed. Dat al zijn nummers volstrekt kut zijn is de schuld van de kansloze beats die hij krijgt voorgeschoteld.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Oh, hij moet natuurlijk Hip-Hop nieuw leven inblazen, omdat alle andere naar Kanye en Lil Wayne luisteren. Ik snap 'm.. Nee Deezide, wat je nu zegt is pure bullshit. Hopsin is veel minder populair dan andere rappertjes van nu, maar hij is gewoon een goeie artiest, en wat ik tot nu toe van Knock Madness heb gehoord was beter dan wat ik van MMLP2 heb gehoord. >Lil Wayne is schijt. Ook weer zo'n prachtige opmerking. Lil Wayne is nu idd bagger, maar in het verleden heeft hij goeie muziek gemaakt. Dit zijn van die opmerkingen die mensen maken alleen omdat de meute het ook zegt.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.youtube.com/watch?v=R5nV_NVYRE8 Dit soort tokkies vind ik dus erger dan diegenen die Zwarte Piet weg willen hebben. Zal ik een tokkietie starten?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...