Ga naar inhoud

CDAB 24 [XXIV] Als je wilde haren weer zijn aangegroeid, begint het pas echt.


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

20 euro voor een kermis attractie?!? Jeetje, ze weten waar ze geld vandaan kunnen halen. 3 weken geleden was de kermis bij mij in de buurt en daar vroegen ze maar € 2,50. Maar Leids ontzet is altijd leuk, ik zat er in de buurt op school 3 jaar geleden. kreeg flink wat mee gekregen daarvan, oa de geschiedenis van leids ontzet, en het geweldige leidse dialect.

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onbeperkt wokken en bier voor 20 euro klinkt als een droom! Ik moet dat echt eens gaan opzoeken =P Het erge is dat ik de haring en wittebrood gemist heb! Ik woon nog niet in Leiden, dus vanochtend werd ik niet wakker gemaakt door mensen die lekker vis kwamen brengen. Uiteindelijk was het wel een leuke dag, ik heb zelfs met allemaal 30 plussers naar een rock/blues concert mogen luisteren!

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Delft... Komen daar niet die blauwe kopjes en schoteltjes vandaan? >Delt een stad? Dat is een f*ckin' dorp. Er is maar een echte stad in Nederland... Ik heb even opgezocht of Delft een stad is en het is inderdaad een stad want sinds 1246 heeft Delft stadsrechten gekregen.

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...