Enzevil Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Ik bestel heel veel games via YourGameZone.nl. Nooit problemen gehad, altijd nette service, en had GTA V optijd binnen. Maarja er kan altijd wel wat fout gaan, ik hoop dat het probleem zichzelf oplost. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 trug trug trug toch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Solus Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Das balen man. Ik zou zeggen bestel in vervolg bij officiële gewaarborgde sites. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pieuw Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 ik kreeg pas 8 dagen na release Bo2 van PU. Was iets verkeerds gegaan bij post.nl . Later wel mooi geregeld. Maar je kan niet in zo'n geval de winkel direct als schuldige aanwijzen. (vind ik) Tuurlijk is het frustrerend, maar als de rest van die site/shop gebruikers wel goeie ervaring ermee heeft gehad dan moet je gewoon even geduld hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mario83 Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 na mijn laatste mail gisteravond heb ik niets meer terug gehad. normaal altijd binnen 2 uur reactie gehad maar nu ik het niet met ze eens ben duurt het ineens heel erg lang. het schijnt denk ik ook uit te maken met wie je daar te maken krijgt. de eerste dag was dat met dennis van der graaf en dat was zoals gezegd hoopvol. gisteren contact gehad met edwin peters en dat verliep zoals te lezen dus niet lekker. ik vind dat ik wel de webshop erop aan kan spreken ookal is het de fout waarschijnlijk van post.nl. ik heb met post.nl geen overeenkomst wel met yourgamezone. wat hun nu zouden kunnen doen is mij een nieuwe gta opsturen voordat hij bij hun nu ook uitverkocht raakt en ik met niets zit. mocht ik de pre-order dan alsnog binnenkrijgen dat ik hem dan naar hun terug stuur. ik heb hun als eerst vertrouwd door een pre-order te plaatsen en dat is fout afgelopen dus nu is het dan hun tijd om vertrouwen te tonen en mij gewoon een nieuwe gta te sturen. en natuurlijk moeten ze het gaan onderzoeken bij post.nl maar daar mag de consument vind ik dan niet onder lijden. dat is een zaak tussen hun en de post Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Heb je hem nou nog niet?! Laat dit een goede les zijn voor je en nooit meer via een web-shop bestellen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mario83 Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 ik las ook veel goede beoordelingen overal dus ik dacht laat ik het is proberen. pech dat het bij mij dan weer totaal anders uitpakt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyborg Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 aangetekend nog wel, doe maar weer duur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.